Reservdelssupport i Eskilstuna

Randstad Sweden Group AB / Butikssäljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Köping, Katrineholm eller i hela Sverige

Randstad söker: Reservdelssupport i Eskilstuna
Har du en vilja att hitta rätt väg framåt? Är du positiv, utåtriktad och har erfarenhet av kundvana? Har du dessutom god datavana, telefonvana och är lättlärd? Då har Randstad i Eskilstuna jobbet för dig hos en av våra attraktiva kunder.

Omfattning: Heltidsarbete, 8-17, start senast 8 februari, uppdraget pågår fram till 2019-06-30, med möjlighet till förlängning.

Publiceringsdatum
2019-01-21

Dina arbetsuppgifter
Det dagliga arbetet består av att bevaka leveranstider och att registrera inkommande order. Du kommer att bli en del av ett team på reservdelssupporten där du via mail och till viss del telefon kommer ta emot kunders frågor gällande befintlig order samt support. Du kommer även att göra eftersökningar av gods, skapa reklamationer samt skapa kreditfakturor. Upplärning sker på plats hos kunden.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer
Vi ser att du har en god systemvana, är lättlärd och har tidigare erfarenhet av kontakt med kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och har skinn på näsan.

Här behöver du:

• Gymnasieutbildning

• Flytande engelska och svenska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som ordermottagare, ekonomiassistent alternativt kundsupport. Även kundvana i tidigare arbete är meriterande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista dag att ansöka är 2019-02-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Malin Widoff, malin.widoff@randstad.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-01
Ange följande referens när du ansöker: 201197276
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Widoff malin.widoff@randstad.se

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Björksgatan 6B
63221 ESKILSTUNA

Kontorsadress
Björksgatan 6B, 63221 ESKILSTUNA

Jobbnummer
4568393

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: