Reservdelsadministratör

Randstad AB Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Göteborg, Partille, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker nu till vår uthyrningsverksamhet en reservdelsadministratör för konsultuppdrag hos vår kund i västra Göteborg med start omgående. Tjänsten är ett konsultuppdrag initialt och  goda möjligheter till anställningen hos kundföretaget finns. 

Dina arbetsuppgifter 
Vårt kundföretag behöver förstärkning på deras service/supportavdelning med en person som i första han ska jobba med reservdelar. Det innebär att ta emot förfrågningar och beställningar på reservdelar till de multioperationsmaskiner/svarvar av den typ som företaget säljer och sedan beställa och administrera dessa via inköpssystemet och se till att dessa skickas till kund.

Din Bakgrund
Vi ser att du som söker har någon form av arbetslivserfarenhet inom serviceyrket. Vi ser även att du har någon form av teknisk bakgrund, utbildning eller arbetslivserfarenhet. Du har erfarenhet av och kan läsa el-scheman. Du behärskar engelska och svenska väl i tal och skrift och det är meriterande om du även har kunskaper i det tyska språket. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och har goda kunskaper i Office-paketet.

Dina egenskaper
Vi söker dig som brinner för service och alltid sätter kunden i fokus. Du är ordningsam, strukturerad och är noggrann i ditt arbete. Du har ett genuint tekniskt intresse och är serviceminded. Som person är du driftig, självgående, trygg i dig själv, ansvarsfull, och trivs med snabba vändningar. Du trivs med att arbeta självständigt men har inga problem med att arbeta i team.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Lindahl på tfn. 031-333 2 94

Vi arbetar löpande med urvalet så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-05-08

Arbetstider och omfattning
heltid

Ersättning
enl. ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Lindahl, 031-333 52 94

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1236365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: