Releasy söker Kundservicemedarbetare till Färdtjänst och SL

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en lyhörd problemlösare som brinner för att hjälpa människor? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Releasy söker nu flera drivna Kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst och SL.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Linköping

Omfattning:
100%

Publiceringsdatum
2022-04-11

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider Färdtjänst:
Måndag - fredag 07:00-20:00.
Arbetstiderna kan komma att ändras.

Arbetstider SL:
Måndag-fredag 07:00-20:00
Arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum: Färdtjänst
2022-05-16

Startdatum: SL
2022-05-09

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Färdtjänstens kunder med att lösa deras tekniska problem.

För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang för ditt arbete. Primärt kommer du att hantera olika kundärenden via telefon och mejl. Om du är proaktiv har du möjlighet att få arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter. Du arbetar aktivt med att leverera den bästa servicen till kunder som använder Färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag.

För att passa i rollen behöver du vara serviceinriktad och tydlig i din kommunikation. Kundgruppen förutsätter att du är lyhörd, tålmodig och respektfull inför individens behov. Eftersom vi utför uppdrag åt en myndighet behöver du vara professionell i ditt bemötande och ha förståelse för vikten av hög sekretess och integritet. Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är en tillgång i den här tjänsten då du behöver kunna anpassa dig efter kundens förutsättningar.

Vi söker dig som är

• Driven, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och har en stark ansvarskänsla.


• Intresserad av serviceyrket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom serviceyrket men det är inget krav.


• Kommunikativ och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.


• Lösningsorienterad och har en positiv inställning.


• Serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra människor.


• Snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


• Van att jobba med dator och har lätt för att hantera olika system.

Hos oss erbjuds du

Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Helena Mattsson, helena.mattsson@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6527389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: