Releasy söker drivna säljare och kundtjänstmedarbetare till Teli

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vi söker nu Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för vårt spännande uppdrag Telia Company, den nya generationens Telekomföretag.

Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas på detta uppdrag.

Vem söker vi?

• Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

• Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.

• Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.

• Du tycker om försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.

• Vidare ser vi också att du är en självständig person som tycker om att jobba mot uppsatta mål.



Publiceringsdatum
2020-03-11

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen". I de inkommande samtalen jobbar vi även med försäljning för att erbjuda kunden bästa möjliga service.

Vi erbjuder dig

• Möjlighet att jobba med spännande uppdrag

• En rolig arbetsplats med engagerande Teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål.

• Diverse teamaktiviteter

• Friskvårdsbidrag och andra uppskattade personalförmåner

Utvecklingsmöjligheter

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamleader för fortsatt utveckling.

Arbetstider

Måndag - fredag 08:00-21.45
Lördagar - 10.00-21.45
Söndag - Stängt

Öppettider kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad
Månadslön, enligt kollektivavtal.
100%. Anställningen påbörjas med en 6 månaders provanställning.

Ansökan och tillsättningsdatum

Vi har fler starter under våren och går igenom alla ansökningar löpande, så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Carolina Cleber på carolina.cleber@releasy.se eller Jennifer Pettersson på jennifer.pettersson@releasy.se.

Observera att du eventuellt kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5145090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: