Registrator till Fastighetsmäklarinspektionen
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Fastighetsmäklarinspektionen är den statliga förvaltningsmyndighet som ansvarar för fastighetsmäklarregistret, har tillsyn över fastighetsmäklare och informerar om god fastighetsmäklarsed. Inspektionen kommer att omlokaliseras till Karlstad senast den 1 december 2017. Läs mer på
www.fmi.sePubliceringsdatum2017-01-12Dina arbetsuppgifterVi söker dig som vill arbeta som registrator hos en myndighet som på ett par års sikt kommer att ha 20-25 anställda. Som registrator är du underställd den administrativa chefen. Du kommer huvudsakliga att arbeta med registreringsuppgifter och annan dokumenthantering, både digitalt och analogt. Men det kommer även finnas möjlighet att vara handläggare av ansökningar om att bli registrerad i fastighetsmäklarregistret. Vi söker en registrator som är intresserad av att arbeta framför allt med * posthantering och skanning av inkomna handlingar * diarieföring, expediering och arkivering * internt stöd och utveckling av dokumenthanteringsfrågor * utlämnanden av allmänna handlingar * information och annan service till allmänheten och fastighetsmäklare * handläggning av ansökningar om registrering som fastighetsmäklare * samverkan med andra på ett sådant flexibelt sätt som krävs på en mindre myndighet.
Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning. Det är en merit om du dessutom har en registratorsutbildning. Du ska ha tidigare erfarenhet av att arbeta som registrator i ett digitalt ärende- och dokumenthanteringssystem, gärna inom den offentliga förvaltningen. Du ska ha en mycket god datorvana och mycket god kunskap i Officepaketet. Vi kommer att lägga en stor vikt vid din personliga lämplighet för arbetet. Som person är du noggrann och strukturerad. Du har förmåga att på ett vårdat, enkelt och begripligt sätt uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Dina kunskaper i engelska är goda. Arbetet kräver en hög kommunikations- och samarbetsförmåga, flexibilitet, tålamod och servicekänsla. Myndigheten strävar efter jämn könsfördelning och mångfald.
Start:
Tillträde sker enligt överenskommelse.
ErsättningIndividuell lönesättning tillämpas.
Sista ansökningsdag
Du är varmt välkommen att så snart som möjligt lämna in din ansökan, som ska bestå av ett personligt brev och ditt CV. Sista ansökningsdagen är den 23 januari 2017. Urvalsprocessen sker löpande, vilket innebär att intervjuer kommer att genomföras successivt under ansökningstiden. Skicka din ansökan via hemsidan
www.jurek.se. Märk din ansökan med: registrator I denna rekryteringsprocess samarbetar Fastighetsmäklarinspektionen med Jurek Rekrytering & Bemanning AB. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta den ansvariga rekryteringskonsulten Anousheh Abuhamzeh på telefonnummer 0766-33 14 42 eller med e-post till
anousheh.abuhamzeh@jurek.se. På myndigheten kan du kontakta Ola Gotting (Saco-S) tfn: 08- 580 069 21 eller Maud Widén (ST) tfn: 08-580 069 05.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnousheh Abuhamzeh
anousheh.abuhamzeh@jurek.se 0766-33 14 42
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3258853
Observera att sista ansökningsdag har passerat.