Registrator till Borlänge

Bemannia AB (Publ.) / Administratörsjobb / Borlänge
2025-11-12


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Borlänge, Falun, Säter, Ludvika, Rättvik eller i hela Sverige

Har du en registratorsutbildning eller arbetat inom området i flera år? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en registrator till vår kund i Borlänge för ett uppdrag som preliminärt startar 12/1 och pågår uppskattningsvis till 1/5 2026. Tjänsten är på heltid och du arbetar under kontorstider 08:00-16:30 på kundens kontor i Borlänge, flextid ingår. Det finns viss möjlighet till distansarbete

Publiceringsdatum
2025-11-12

Arbetsuppgifter
Som registrator är du en del i ett verksamhetsnära specialiststöd för informationsförvaltning och dokumenthanteringsprocessen. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat registrering och arkivering utifrån gällande lagar. Du är systemförvaltare och superanvändare för kundens ärende- och dokumenthanteringssystem, du kommer även att samordna aktuella utbildningar och delaktig i arbetet med informationssäkerhet.


Kvalifikationer
Eftergymnasial registratorsutbildning eller utbildning som vi bedömer motsvarande alternativt flera års arbetslivserfarenhet som registrator eller liknande
God kunskap gällande offentlighets- och sekretesslagen, offentlighetsprincipen och GDPR
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Vi söker dig som är strukturerad, noggrann, serviceinriktad och ansvarstagande. Du uppskattar att arbeta i team såväl som självständigt.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 13/11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se
+46721693000

Jobbnummer
9601341

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):