Regional områdesansvarig med kundfokus till HomeMaid

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige

Vill du bli en del av ett företag i tillväxtfas? Har du tidigare erfarenhet av planering, kundkontakt och försäljning? HomeMaid AB är ett företag med högt i tak, engagemang och familjär känsla som fortsätter expandera och söker nu flera kollegor. Läs mer om tjänsten!

Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner och företag.

Publiceringsdatum
2021-05-28

Om tjänsten
I rollen som regional områdesansvarig arbetar du, tillsammans med dina kollegor, med bl.a. kundsupport, försäljning och administration i regionen. Du arbetar med schemaläggning, tidrapportering och fakturering. Du har nära kontakt med kunder, såväl nya som befintliga, via telefon, mail eller besök. Utifrån deras behov och önskemål för du en lösningsorienterad dialog och hittar bästa möjliga tjänst för respektive kund. Tjänsten innebär också att stötta de olika kontoren runt om i regionen efter behov, vid exempelvis frånvaro, semestrar eller expansioner. Du bör därför ha möjlighet att då och då arbeta från annan ort, mestadels bara över dagen.

Du kommer att vara delaktig i rekrytering av nya medarbetare till de olika kontoren i regionen. Du kommer i vissa fall också vara ansvarig för upplärning och introduktion för nya medarbetare.

Du har din arbetsplats på kontoret i Halmstad, där också huvudkontoret finns, men arbetar för hela regionen (Halland, Skåne, Småland, Blekinge). Trevliga kollegor och friskvårdsförmåner ingår självklart i tjänsten.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta med service, koordinering, försäljning, arbetsledning eller liknande. God datorvana, körkort B samt flytande svenska och engelska i tal och skrift är krav för tjänsten. Eftergymnasial utbildning inom relevant område, ex HR, ekonomi, administration, är starkt meriterande men inget krav.

Det viktiga är hur du är som person. För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är nyfiken, flexibel och är bra på att ha många parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är vass på att prioritera och får energi snarare än blir stressad av ett stundtals högt arbetstempo. Som person är du någon som inte tvekar att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om. Du är prestigelös, lösningsorienterad och socialt kompetent.

Om anställningen
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer att bli anställd direkt hos HomeMaid. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi
kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontakta gärna rekryterare Hanna Bonli om du har frågor, på 0736 84 77 73 eller hanna.bonli@adecco.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Tillsvidare

Ersättning
Fast lön/Friskvårdsbidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34807".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5776952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: