Redovisningsekonom
Effekt Personal i Sverige AB, Falkenberg / Redovisningsekonomjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Falkenberg,
Varberg,
Halmstad,
Laholm,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Effekt Personal i Sverige AB, Falkenberg i Falkenberg,
Varberg,
Halmstad,
Laholm,
Ängelholm eller i
hela Sverige Effekt Personal är ett modernt personalföretag, etablerat på ett flertal orter i södra Sverige. Vi levererar flexibla lösningar inom bemanning, rekrytering, rehabilitering och omställning för kunder i både privat och offentlig sektor. Inom ramen för vår produktionsverksamhet erbjuder vi legoproduktion och entreprenadtjänster.
Vi söker redovisningsekonom till en av våra kunder.
Som redovisningsekonom kommer du att arbeta med framförallt redovisning och bokslut. Även andra arbetsuppgifter såsom t ex administration och rådgivning kommer att vara en stor del av ditt vardagliga arbete. Du har sedan tidigare goda erfarenheter av att arbeta med service och kundkontakt. I detta arbete måste du vara flexibel och kunna samarbeta med andra för att lyckas.
Vi tror att du som söker tjänsten har högskoleutbildning inom ekonomi och redovisning eller motsvarande.
Som person är du affärsmässig och har hög social kompetens. Du tar gärna egna initiativ och är flexibel i ditt arbetssätt, samt har god kommunikativ förmåga.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Effekt Personal, Anna-Lena Södergren tel: 0734-115801. Sök tjänsten via vår hemsida
www.effektpersonal.se. Vi arbetar med löpande urval och ser därför din ansökan så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2010-01-13Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagEffekt Personal i Sverige AB, Falkenberg
AdressEffekt Personal i Sverige AB, Falkenberg
Box 252
31123 Falkenberg
KontorsadressKlockaregatan 27 A
Falkenberg
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0346-451201
Faxnummer: 0346-87909
Jobbnummer 565348
Observera att sista ansökningsdag har passerat.