Receptionist till Prenax i Stockholm

TNG Group AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba som receptionist hos Prenax i Stockholm och tycker om att arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll?

Nu söker vi en receptionist med start omgående till Prenax, ett globalt marknadsledande bolag. Rollen är administrativ och med stort fokus på service, för både externa besökare och kollegorna på kontoret i Stockholm. Är du en god administratör och gillar ordning och reda? Då är detta rätt tjänst för dig! Vi intervjuar löpande så ansök redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Prenax är ett bolag i expansion där man nyligen ökat i både storlek och personal. Bolagets verksamhet är unik, vilket gör dem till både marknadsledande och marknadsutvecklande.

Receptionisten på kontoret i Kista har en central roll, med både återkommande arbetsuppgifter och ansvarsområden. Det finns utrymme att ta egna initiativ för att göra arbetsplatsen än mer trivsam.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist på Prenax kommer du att ha följande arbetsuppgifter/ansvarsområden:

* Ta emot besökare
* Ansvar för växeln
* Inkommande och utgående posthantering
* Beställning av kontorsmaterial
* Ansvar för kontorets ytor med fokus på trivsel
* Administration av allmän e-post inkorg

Det kan tillkomma andra administrativa arbetsuppgifter som uppstår under vissa delar av året samt vid andra planerade aktiviteter.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid, arbetstider är 8-17 och start sker omgående. Tjänsten är placerade i trevliga lokaler i Kista.

VEM ÄR DU?

För att bli aktuell för tjänsten som receptionist måste du ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god datavana och är en van användare av både e-postprogram och Officepaketet. Du talar och skriver god svenska och engelska, då bolagets kunder/besökare kommer från olika delar av världen.

Som person tror vi att du:

* Inser vikten av samarbete då rollen innebär mängder av kontakter med både externa parter och kollegor där du tillsammans med dessa skapar mervärde i vardagen
* Har en hög servicekänsla och vill att din insats ska komma andra människor till nytta
* Är självständig, initiativrik och litar på din egen förmåga
* Gillar ordning och reda och har lätt för att prioritera när du måste göra flera saker samtidigt

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sinisa Strbac 0704912198

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3753408

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: