Receptionist till kontor

PersonalExpressen AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PersonalExpressen AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Tjänsten innebär att vara anställd hos oss på PersonalExpressen och sedan bli uthyrd som receptionist till kontor eller hotellreception. Du anmäler dig som tillgänglig i vår app och får bokningar direkt till din telefon. Du får chansen att arbeta hos några av stans mest attraktiva arbetsgivare och med detta ta med dig nya erfarenheter och kunskaper som kommer att vara värdefulla i framtiden.

Arbetsuppgifterna kommer att variera men till stor del bestå av traditionsenligt receptionsarbete. Detta kan t.ex. innebära att svara i företagets växeltelefon, ta emot besökande kunder, svara på mail, assistera vid möten och konferenser etc. Vi har även andra tjänster inom kontorsarbete och som anställd hos oss finns det stora möjligheter att testa på nya roller och arbetsuppgifter.

Om du i dagsläget har ett annat deltidsarbete går det självklart utmärkt att kombinera det med arbete hos oss och arbetet gäller primärt dagtid. Vi har andra tjänster ute, så som nattreceptionist som går bra att söka om man föredrar arbete på andra tider.

Varmt välkommen med eventuella frågor angående arbetet eller tjänsten.
Vi på PersonalExpressen ser fram emot ett långt samarbete med dig!

Vi söker dig som vill vara ansiktet utåt för våra kunder samt brinner för att leverera service i världsklass! I rollen som receptionist behöver du vara anpassningsbar, lösningsorienterad och kunna arbeta strukturerat i ett högt tempo. Som person är du gärna presitgelös och full av energi. Förmågan att ta egna initiativ samt har ett öga för detaljer är viktiga egenskaper i arbetet.

Personliga egenskaper så som social förmåga, proffessionalitet och hög arbetsmoral är det som är viktigast för kunden och därför också det som vi främst letar efter.

Det finns inga utbildningskrav förutom gymnasieexamen men utbildning inom hotell och turism är meriterande.
Varmt välkommen med din ansökan!

PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns för att skapa skillnad för människor. Det är oerhört viktigt för oss att våra anställda trivs och känner att de utvecklas genom oss och de uppdrag vi förmedlar. Företaget är uppdelat på olika områden vilket innebär att man alltid har kontakt med sin områdeschef och ingen annan. Svaret på en fråga eller en fundering är alltid bara ett samtal bort.

Vi har två kontor, ett i Täby och ett i city, och vi är sju fast anställda. Vi är tre områdeschefer, en administrativ assistent, en utvecklingschef, en kundchef och en VD. Vi utökar snart teamet och utvecklingsprocessen är i full gång.

Vi vill att PersonalExpressen ska ses som en arbetsplats där man kan hitta gemenskap, kontakter och nya vänner. Vi ser till att göra roliga saker tillsammans och att skapa en god atmosfär där alla känner sig sedda.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida personalexpressen.se.
Vi ser fram emot den här resan och vi hoppas att just du vill vara med!

Varaktighet, arbetstid
Det här är behovsanställning där du endast arbetar de dagar du själv önskar. För de som är intresserade av deltid och heltid söker tjänsten som vanligt och matchas sedan mot aktuella förfrågningar.

Publiceringsdatum
2017-11-08

Ersättning
Du får välja själv om du önskar få din lön utbetald varje vecka eller varje månad.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Ange följande referens när du ansöker: Receptionist

Kontakt
Elvira Thomson elvira.thomson@personalexpressen.se

Företag
PersonalExpressen AB

Adress
PersonalExpressen AB
Måttbandsvägen 12
18766 Täby

Kontorsadress
Regeringsgatan 91

Jobbnummer
3791240

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PersonalExpressen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PersonalExpressen AB: