Receptionist till Kompetenscenter Norrehed

Helsingborgs Stad, Arbetsmarknadsförvaltningen / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Helsingborgs Stad, Arbetsmarknadsförvaltningen i Helsingborg, Ängelholm eller i hela Sverige

Helsingborg är platsen för skapande och engagemang.
Här finns möjligheterna för dig som vill utveckla och utvecklas.
Helsingborg är staden för dig som vill något.

Arbetsmarknadsförvaltningen arbetar med arbetsmarknadsfrågor, vuxenutbildning, mångfaldsfrågor, försörjningsstöd och operativa näringslivsfrågor i Helsingborgs stad. Vi söker dig som vill arbeta i en dynamisk och kreativ organisation.

Läs mer om Helsingborgs stad och arbetsmarknadsförvaltningen på helsingborg.se

Publiceringsdatum
2015-02-25

Arbetsuppgifter
På Kompetenscenter Norrehed finns ett flertal enheter som på olika sätt arbetar med individer som behöver stöd för att finna sin plats på arbetsmarknaden. Vi arbetar bl a med coachning, arbetsträning, utredning av arbetsförmåga, matchning till arbete eller praktik, mångfaldsfrågor samt sysselsättning i form av daglig verksamhet för personer med funktionsnedsättning.

Du kommer att vara anställd i enheten Anpassad arbetsverksamhet, men arbeta som receptionist för all verksamhet på Kompetenscenter Norrehed.
Arbetet innefattar administrativt arbete och att ge god service till både deltagare/besökare och medarbetare i våra verksamheter. Det ställer krav på hög servicenivå såväl i telefon och mail som i de personliga mötena. I mindre omfattning kan det även bli aktuellt att fungera som handledare för personer med funktionsnedsättning i receptionen.
Som receptionist får du en framträdande roll i att alla besökare ska känna sig välkomna och få ett gott bemötande hos oss.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har
• adekvat gymnasieutbildning
• receptionist/serviceutbildning
• aktuell erfarenhet av administrativt arbete och arbete i reception
• goda kunskaper i MS Office
• god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift

Som person vill vi att du är positiv, service-minded och har ett mycket gott bemötande. Arbetet ställer också krav på att du är flexibel och handlingskraftig.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget Aditro Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Aditro Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Aditro Recruit 0771-704 704.

Arbetstider och omfattning
Deltid. 62,5 %, 5 tim/dag Arbetstid kl 11.15 - 16.15 måndag-fredag Kan vid behov, sjukdom och ledighet för kollega utökas till heltid, 07.30 - 16.15 Tillsvidareanställning, tillträde: 2015-06-01 .

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 12/15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ingrid Olin-Månsson, Enhetschef 042- 10 75 40 ingrid.olin-mansson@helsingborg.se
Pia Nielsen, Servicesamordnare 042-10 57 73 pia.nielsen@helsingborg.se

Facklig kontakt
VISION 042-10 50 93 exp@vision-helsingborg.se
Kommunal sektion 33 042-10 50 91 sektion33.skane@kommunal.se

Företag
Helsingborgs stad, ARBETSMARKNADSFÖRVALTNINGEN

Adress
Helsingborgs stad, ARBETSMARKNADSFÖRVALTNINGEN
25189 Helsingborg

Kontorsadress
Kontaktcenter Stortorget 17 Helsingborg

Jobbnummer
2181382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Helsingborgs Stad, Arbetsmarknadsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Helsingborgs Stad, Arbetsmarknadsförvaltningen: