Receptionist till Fenix
Sabis AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-03-05
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sabis AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige I Fenixhuset i Hagastaden vid Norra Tornen ansvarar vi för fastighetens samtliga behov inom Worklife Hospitality. Vi ansvarar för servicetjänster, lokalvård, konferensverksamhet och i huset driver vi även restaurang Gastropol. Verksamheten är bred och vi har nära samarbete med fastighetsägaren. Fenix och Gastropol riktar sig till alla som arbetar i huset och i närområdet. Om rollen
Som receptionist hos Fenix blir du ansiktet utåt och den första kontakten för både medarbetare och besökare. Du ansvarar för att skapa en välkomnande och professionell atmosfär, där varje person känner sig sedd och väl omhändertagen. Receptionen fungerar som en central informationspunkt på kontoret, vilket innebär att du stöttar kollegor med service och administrativa uppgifter. Du ser till att allt flyter på smidigt i loungen och receptionen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot besökare och bud, hantera post och paketutlämning samt administrera accesskort. Du hjälper även till med beställningar av blombud, catering och taxi, samt säkerställer att kaffemaskinerna fungerar som de ska. Genom att hålla koll på kontorets behov och kommunicera effektivt med medarbetarna bidrar du till en trivsam och välorganiserad arbetsmiljö.
Publiceringsdatum2025-03-05ProfilVi söker dig som har en naturlig känsla för service och som trivs i en social roll där du möter många människor varje dag. Du är öppen, trevlig och har förmågan att få både medarbetare och besökare att känna sig välkomna. Du är organiserad, lösningsorienterad och van vid att hantera flera uppgifter samtidigt.
För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående och proaktiv, tar initiativ och ser vad som behöver göras. Du är flexibel och anpassningsbar, med en positiv inställning och en vilja att bidra till en smidig och trivsam arbetsplats. Erfarenhet av administrativa system och en god kommunikationsförmåga är meriterande.
Då du kommer att arbeta i en internationell miljö är det ett krav att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal och skrift.
Vi erbjuder dig
• Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
• Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
• Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Så ansöker duTjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår platschef Carolina Gustafsson på
Carolina.gustafsson@sabis.seVälkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida
www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sabis AB (org.nr 556165-9888),
http://www.sabis.se Kontakt Carolina gustafsson
carolina.gustafsson@sabis.se 0767-683632 Jobbnummer 9204218