Receptionist/telefonist På Deltid Till Falck Assistans

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

OM OSS
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

OM UPPDRAGET
Ryska Posten Bemanning söker nu en social, självgående och driven person som vill arbeta som receptionist/telefonist hos vår kund Falck.

Falck är ett välkänt säkertehetsbolag som under mer än 100 år arbetat med att förebygga olyckor, sjukdom och nödsituationer, ge snabb professionell hjälp åt dem som råkat illa ut samt rehabilitera sjuka och skadade. De arbetar med olika verksamheter inom assistans, vård och hälsa, beredskap, räddning och rehabilitering och genom alla affärsområden löper en gemensam vilja att hjälpa människor som en röd tråd. Du kommer att vara stationerad hos Falck Assistans på Lidingö och uppdraget är en halvtidstjänst, måndag-fredag med arbetstiderna är 08.00-12.30. Uppdraget kommer att starta omgående så du måste finnas tillgänglig för start snarast.

OM ARBETSUPPGIFTERNA
I rollen som receptionist/telefonist ansvarar du för reception, växel och övrig administration. Du kommer att arbeta med att ta emot och registrera besökare, ansvara för bud och posthantering,  administrera försäkringsärenden och assistera dina kollegor med diverse administrativa uppgifter. Växeln är en mycket viktig del av uppdraget då det ringer mycket och det ofta är stressade personer som behöver snabb och professionell hjälp att kopplas till rätt avdelning. Vidare är du ansvarig för att kontoret är rent och snyggt samt för att kunder såväl som gäster och kollegor får ett härligt bemötande.

OM DIG
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från liknande arbete och som är van att arbeta administrativt i ett högt tempo. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du professionell, social och positiv och i din arbetsroll är du noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du tycker om att arbeta med många projekt parallellt i ett högt tempo och tar dig gärna an nya arbetsuppgifter, högt som lågt.

Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-03-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Hansdotter, 08-518 072 00 jenny.hansdotter@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63b
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63b

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2701214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: