Receptionist sökes omgående till Serneke Karlastaden

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-22

Om tjänsten
Ser du dig själv som en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service? Trivs du med att arbeta i en självständig roll på kontor där du får sätta guldkant på andras vardag? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Du kommer att bli anställd av oss på KFX HR-Partner och arbeta ute hos vår kund Serneke Karlastaden. Kontoret är beläget på Lindholmen. Detta är en visstidsanställning som börjar tidigt i februari och pågår fram till 28:e april, med möjlighet till viss förlängning. Du får en introduktion av ordinarie receptionist 1-2 veckor.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist på Serneke Karlastaden innebär följande arbetsuppgifter:

• Ta emot besökare
• Sortera in- och utgående post samt paket
• Inköp av kontorsmaterial
• Hantera taggar/nycklar
• Enklare vaktmästarsysslor
• Beställa mat/fika samt förbereda konferensrum inför möten
• Introducera nyanställda med praktiska uppgifter
• Behjälplig med huvudkontorets växel
• Se över showroom
• Övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
I denna roll är du både Sernekes och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga och din naturliga känsla för service. Vidare ser vi att du är en framåt person som har mycket skinn på näsan samt gillar att ha många bollar i luften. Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa in i gänget och arbetsplatsen.

Vi söker dig som förstår betydelsen av ett servicemedvetet kundbemötande. Har du erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är det meriterande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Övrig information
Lön enligt kollektivavtal.
Arbetstiderna är 06:45-15:45.
Visstidsanställning drygt 2 månader, med viss möjlighet till förlängning.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Berner på KFX HR-partner på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4058".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
5054569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: