Receptionist och allt-iallo till The Phone House

Maxkompetens Stockholm / Receptionistjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Nacka, Hallsberg, Arboga, Vingåker, Katrineholm eller i hela Sverige

Information om uppdraget:
Maxkompetens söker nu för kunds räkning en receptionist och allt-i allo till The Phone House huvudkontor i Sickla. Du kommer att få ett varierat och omväxlande arbete på en arbetsplats där det ständigt händer saker.
I din roll som receptionist/allt-i allo ingår det förutom att ta emot och välkomna besökare också att vara intern och extern personal behjälplig i olika ärenden. En stor del av ditt arbete kommer att innefatta rese- och hotellbokningar för intern personal, du kommer också att arbeta med post- och pakethantering, bokföring av vissa fakturor, vara kontaktperson för städ- och fastighetsbolagen, hålla koll på besökare, ordna luncher vid konferenser och möten samt ringa på taxi och bud. Du är helt enkelt spindeln i nätet.
I ditt arbete kommer du att ha stor kontakt med företagets anställda och är ett ansikte utåt både externt och internt. Mycket av ditt arbete kommer att ske via telefon och mail. Jobbet i sig är inte ett traditionellt receptionsarbete även om du kommer att tillbringa mycket tid i receptionen.
Du kommer att arbeta nära VD-assistenten och personalchefen.
Uppdraget är till att börja med t.o.m. den sista februari, men för rätt person finns goda möjligheter till rekrytering hos kundföretaget. Vi vill därför att du som söker är intresserad av ett långsiktigt samarbete.
Krav på person:
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en mycket hög servicenivå och verkligen tycker om att hjälpa andra. Du har förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete och ser till att det du gör, görs med kvalitet. Det är också viktigt att du är kostnadsmedveten, flexibel och har skinn på näsan. Tempot är mycket varierande och att kunna hantera flera saker samtidigt och tåla stress är ett måste.
Det är inte nödvändigt att du arbetat som receptionist men vi ser gärna att du haft en liknande roll tidigare, där du agerat spindel i nätet. Erfarenhet från serviceyrken är meriterande men vi lägger allra störst vikt vid dina personliga egenskaper.
Utdrag ur belastningsregistret kommer att göras för denna tjänst.
Start: Mitten på november
Omfattning: Heltid, uppdrag till sista februari med god chans till rekrytering hos kundföretaget.
Arbetstid: 8:30-17:30 må-fr

Publiceringsdatum
2008-10-28

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Start: Mitten på november Omfattning: Heltid

Ersättning
Fast lön
Lön: 95:-/h + sem.ersättning. för dig under 24 år. Övriga 100:-/h + sem.ersättning.

Så ansöker du
Vi prioriterar ansökningar via vår hemsida: www.maxkompetens.se. Urval sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: receptionist
Ansökan kan skickas till e-postadress: annacarolina.eriksson@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Stockholm

Adress
Maxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM

Kontorsadress
Drottninggatan 61
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41013900

Jobbnummer
341115

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Stockholm: