Receptionist med helhetstänk till Spencer Stuart!

Kontorsfixarna Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-10-01

Om tjänsten
Är du redo att söka ditt framtida jobb? Vill du vara en del av ett energifyllt team i en växande arbetsmiljö fylld med förmåner som starkt samarbete och uppmuntran för det egna initiativet? Har du förmågan att ge din kund det lilla extra? Visar du gärna din drivkraft för att få anta nya arbetsuppgifter? Älskar du snabbt tempobyte och tar helhetsansvaret till en annan nivå? Då vill vi ha din ansökan redan idag!

Om företaget
Spencer Stuart är världens största privatägda Executive Search företag, grundat 1956. Vi har idag över 300 konsulter och lika många Research Associates fördelat på 56 kontor i 30 länder. Sedan 2001 finns vi representerade i Norden. Våra uppdragsgivare är i regel internationella företag eller Private Equity-bolag, som söker hjälp med strategiska ledningsrekryteringar. För mer information, besök www.spencerstuart.com

Dina arbetsuppgifter
Spencer Stuart expanderar och erbjuder nu dig att bli deras nya receptionist på deras trevliga kontor mitt i city. Här är det du som välkomnar klienter och kandidater och ansvarar för att de får ett professionellt mottagande från första mötet till sista. Du ansvarar för mötesrummen och dess bokning, inköp och förberedelser av lunch/fika och även inköp av allehanda kontorsmaterial, telefoni och IT, fruktkorgar, blommor med mera. I din roll har du den främsta kontakten med IT-avdelningen för att lösa eventuella problem och du kommer vara kontaktperson med externa leverantörer och hyresvärd. Som receptionist är du även dina kollegors kontaktperson vid ärenden som rör praktiska frågor kring telefonin och du arrangerar också schemaläggning av videomöten med de andra kontoren runt om i Europa såväl som externa parter.

Kvalifikationer
Du har erfarenhet av serviceyrket, gärna från hotellbranschen. Goda kunskaper i Outlook och Officepaketet är avgörande. Engelska på en avancerad nivå är ett krav. Meriterande är om du tidigare arbetat i reception och haft kontakt med olika slags leverantörer och inköpsansvar för kontorsmaterial. Du bör ha ett intresse för IT.
Du ger i särklass den bästa servicen och tycker det är naturligt att alltid hjälpa andra. Prestigelös och ambitiös är egenskaper som beskriver dig och du trivs med att ta ansvar för ditt eget arbete. Möten med människor hanterar du med integritet och fingertoppskänsla.

Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med möjlighet till överrekrytering. Vi gör ett löpande urval och ser därmed en fördel med att du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Jardelid på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2051
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jardelid anna.jardelid@kfx.se

Företag
Kontorsfixarna Stockholm

Adress
Kontorsfixarna Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2457448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Stockholm: