Receptionist med administrativt ansvar till företag i city! - Placera Personal AB - Receptionistjobb i Stockholm
Receptionist med administrativt ansvar till företag i city!
Placera Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
2018-07-02

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Ramirent är en ledande leverantör av uthyrningslösningar som kombinerar de bästa maskinerna med service och kunskap. De erbjuder hyreslösningar som förenklar kundernas verksamhet. Bland kunder märks företag inom såväl byggindustrin som övrig industri samt offentlig sektor och privatpersoner. Ramirent söker nu omgående en receptionist/administratör på heltid i ca. 1 år framåt med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag och du kommer att jobba ute hos vår kund men vara anställd av oss på Placera Personal.

Tjänsten
I denna roll kommer du ha flera olika arbetsuppgifter vilka bl.a. kommer bestå av att ta emot inkommande samtal, hänvisa dem vidare till rätt person, sitta med i möten och föra protokoll, renskriva anteckningar samt andra allmänna kontorsgöromål. Du kommer att ingå i en grupp på totalt 3 personer som arbetar med liknade arbetsuppgifter i receptionen där du ihop med dina kollegor kommer vara företagets ansikte utåt och kundens första möte. Du kommer att sitta på kontoret som är beläget mitt i Stockholm city.

Arbetstider
Heltid (40h/v) mån-fre med arbetstiderna 07:00-16:00.

Personligt
För denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker framför allt dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vi söker en utåtriktad person med en hög energinivå som vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi att du är ansvarstagande och orädd inför kontakt med nya människor. Du har en stor portion social kompetens och har förmåga att se vad som behöver göras. Du som söker behöver vara ödmjuk, ordningsam och prestigelös.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Nyckelord: receptionist, administratör, service, kundtjänst

Varaktighet, arbetstid
Heltid Mån-fre på heltid med arbetstiderna 07:00-16:00. Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå minst i 1 år framåt.

Publiceringsdatum
2018-07-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Ekenstam 0765362708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4234471


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: