Receptionist med administrations- och kundtjänstansvar till Ultr

Bravura / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-04-17

Företaget
Ultramare bildades 1934 och är Skandinaviens äldsta filterföretag. Sedan 2007 är Trollhättan basen för verksamheten och idag är företaget ledande på den svenska luftfiltermarknaden. Ultramare har under 2000-talet mångdubblat såväl omsättning som antalet anställda och har idag över 5000 kunder.

Eftersom produkterna som tillverkas renar luften värnar Ultramare självklart om miljön i stort. De är certifierade enligt ISO 9001 och 14001 samt via Eurovent. Målsättningen är att vara ledande inom branschen när det gäller miljö med både produkter och tjänster. En målsättning som skall genomsyra hela företaget på alla nivåer. Viktiga kärnvärden är miljö, förtroende och innovation.


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist och kundtjänst kommer du vara Stockholmskontorets ansikte utåt och arbeta både med administration och daglig kundkontakt. Du bemannar receptionen, tar emot kunder och hjälper till i lagret. Du agerar även som innesäljare där du ingår i kundtjänstgruppen vilket kan innebära andra arbetsuppgifter vid arbetstoppar eller backup.

Fördelning av dina arbetsuppgifter:
• Offerter, order och fiberförteckningar 40%
• Kontorsansvar med visst lageransvar för in- och utleverans 20%
• Kund- och telefonmottagning 20%
• Telefonförsäljning 20%


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Du skriver och talar obehindrat på svenska
• God datorvana
• Körkort

Meriterande:
• Erfarenhet av försäljning eller service
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem
• Teknisk utbildning
• Kunskap i affärssystemet Monitor

För att trivas i rollen är du en person som har lätt för att ta kontakt med andra och har stor förståelse för kunders olika behov. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, tar gärna egna initiativ och stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Eftersom du kommer ha mycket kundkontakt där du både tar emot kunder på plats, har mail- och telefonkontakt, är det viktigt att du är orädd inför den typen av uppgifter. Vidare tror vi att du är en person som är anpassningsbar och gärna ställer upp där det behövs.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägning
Plats: Stockholm, Bromma
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, administratör, sälj, innesälj, innesäljare, försäljning, kundtjänst, reception, Monitor, offerter, kund, kundservice, kontor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Hammar caroline.hammar@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4087700

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: