Receptionist / Konferensvärdinna till Catella

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
2017-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist / Konferensvärdinna till Catella" (publicerad 2018-03-08) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-12-13

Företaget
Catella är en ledande specialist inom fastighetsinvesteringar, fondförvaltning och bank, med verksamhet i tolv länder i Europa. Visionen är att bli den ledande partnern samt vara den mest attraktiva arbetsgivaren i Europa för investerare inom fastighet och finans.

Totalt i koncernen arbetar idag cirka 600 medarbetare. Huvudkontoret hittar du i centrala Stockholm där det idag arbetar cirka 130 kollegor i attraktiva lokaler.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist / konferensvärdinna fokuserar du på att ge besökande kunder högkvalitativ service. Du arbetar i ett nära team på fyra personer som tillsammans ansvarar för att den interna och externa servicen. Du kommer dagligen att arbeta med att välkomna besökare via receptionen, ansvara för mötesbokningar, hantera upp- och nerdukningar, hantera order från lunchleverantör samt ansvara för dukning av den interna lunchen.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av serviceroll
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet av officepaketet

Då du kommer att bemöta kunder både via telefon/mail samt via receptionen ser vi att du är serviceinriktad och alltid strävar för att kunden ska ha en bra upplevelse. Vi ser att du är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga då du ingår i ett nära team som ställer upp för varandra. Vidare tar du gärna egna initiativ och hjälper till där det behövs. Du har en positiv inställning till att lösa problem och ser inte någon uppgift för svår för att lösa.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Östermalm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, konferens, värdinna, reception, administration, service, kund, Stockholm, kontor, servitris, mötesbokning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nico Ruponen nico.ruponen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3851981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: