Receptionist / konferensvärd / administration inom teknikbransch
Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-10-23FöretagetFöretaget är ett konsultbolag inom teknikbranschen. De är kända för sin kombination av tekniskt kunnande och djupgående branschkunskap för att skapa nya lösningar med hänsyn till både miljö och säkerhet. Företaget har varit verksamt i sin nuvarande form sedan 2006 och är idag ett väletablerat företag med ett starkt varumärke. Totalt arbetar 1900 medarbetare på företaget, varav cirka 160 personer i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist arbetar du brett med olika fokusområden inom kontor och underhåll. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och exempel på arbetsuppgifter är att välkomna besökare och konsulter, säkerställa kontorets utseende samt mötesförberedningar. Vidare stöttar du även upp och introducerar nyanställda konsulter samt att du är behjälplig inför event. I rollen uppmuntras du att bidra med idéer som bibehåller och förbättrar kontorets arbetsklimat.
Detta är ett konsultuppdrag som initialt sträcker sig cirka 4 månader med goda chanser till förlängning.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, inom exempelvis handels- och administration
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceorienterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen ser vi att du som person är utåtriktad, flexibel och social. Du är serviceinriktad i ditt arbetssätt och ser möjligheter där andra kan se problem. Du är noggrann i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samt att du gärna vill hjälpa och stödja medarbetare i de områden som behövs. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: januari
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, kontorsadministration, reception, receptionist, service, kontorsarbete, kontor, heltid, stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmil Lindberg
emil.lindberg@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4417111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.