Receptionist / ekonomiassistent till Jönköping

Poolia Sverige AB / Receptionistjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Är du en person som drivs av att ge god service? Är du dessutom en glädjespridare med intresse för att utvecklas inom ekonomi? För kunds räkning söker vi nu en receptionist, som även kommer ha ett administrativt ansvar. Därtill finns det möjligheter att utvecklas inom ekonomi och ta mer ansvar med tiden. Tjänsten är på konsultbasis med möjlighet till övertag. Urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2022-02-28

Om tjänsten
I rollen som receptionist är du ansvarig för hjärtat på kontoret. Du är ansiktet utåt för kunder likaväl som du ger dina kollegor internt ett trevligt bemötande. Du har en bred administrativ roll där du ansvarar för telefon, mail, inkommande kunder, faktuering och inköp. Inledningsvis är det främst fysiska och som digitala leverantörsfakturor som innefattas av ekonomiansvaret, men det finns möjlighet att ta sig ann mer inom det finansiella området. Du är även behjälplig i framtagandet av diverse avtal och dokument. Till sist är du ansvarig för posthanteringen samt bokningar av leveranser och resor.

Du arbetar i nära samarbete med ekonomiavdelningen, men har även många andra kontaktytor internt. Tjänsten utspelar sig i fräscha lokaler centralt i Jönköping och erbjuder möjligheter till utveckling inom flera områden för rätt person.

Vem är du?
För att trivas i rollen bör du ha en god servicekänsla och mycket positiv energi att dela med dig av. Vi ser gärna att du har läst ekonomisk inriktning i gymnasiet eller tidigare varit i kontakt med arbetsuppgifter inom ekonomi. Flytande engelska och svenska i både tal och skrift är ett krav då du kommunicerar mycket med kollegor och kunder nationellt likväl som internationellt.

Som person är du driven och tar mycket egna initiativ, du är hungrig på att lära dig nytt och trivs i en varierande roll. Du är dessutom en person som trivs bra i samarbete med andra, men som samtidigt fungerar väl när du arbetar självständigt. Rollen kräver mycket eget ansvar och det är viktigt att du trivs i mötet med nya människor.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "63391".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Jönköping AB

Kontakt
Isabella Johansson
isabella.johansson@poolia.se
+46 72 078 27 01

Jobbnummer
6387199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: