Receptionist/Administratör vikariat

Call-Up Gävle AB / Kontorsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Call-Up Gävle AB i Gävle, Söderhamn, Uppsala, Örebro eller i hela Sverige

Call-Up söker en person som ska arbeta med administration/backoffice/reception. I arbetsuppgifterna ingår att kvalitetsavlyssna samtal, administration av försäljningar, svara på inkommande samtal samt kundbemötande. Utöver detta tillkommer div. kontorssysslor. Vikariatet sträcker sig t.o.m 2012-01-02.
Vi söker en självgående, ansvarsfull och lugn person. Du behöver vara stresstålig och kunna arbeta mot uppsatta mål. Då du kommer att tillbringa mycket tid i telefon samt med statistikförning ser vi att du är flytande i både tal och skrift i det svenska språket. Arbetstiderna är 07:00 - 16:00

Publiceringsdatum
2011-08-31

Kravprofil för detta jobb
• Mycket god datorvana
• Kunskap inom Office-paketet
• Hög social förmåga
• Vara bekväm med att prata i telefon
• Noggrann med tider
Call-Up erbjuder:
• En centralt belägen arbetsplats (Flanörhuset mitt i city),
• Lön enl. kollektivavtal
• En trevlig arbetsplats med trevliga arbetskamrater.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Dagtid, 07:00 - 16:00

Ersättning
Fast lön
Lön enl. kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-05
Vi tar endast emot ansökningar via e-post.
Ange följande referens när du ansöker: 010101
Ansökan kan skickas till e-postadress: oskar.sandstrom@call-up.se

Kontakt
Oskar Sandström, 026-2220000 (Växel), oskar.sandstrom@call-up.se

Företag
Call-Up Gävle AB

Adress
Call-Up Gävle AB
Box 1165
80135 GÄVLE

Kontorsadress
Flanör-huset/Gävle City

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 026-2220000

Jobbnummer
1016415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Call-Up Gävle AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Call-Up Gävle AB: