Receptionist / administratör till Rödl & Partner

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-26

Företaget
Rödl & Partner är en internationell organisation som erbjuder tjänster inom revision, affärsjuridik, redovisning och skatt. Idag har företaget närmare 5000 medarbetare i över 50 länder. Bolaget har funnits sedan 1970-talet och är en väletablerad aktör på marknaden. Den svenska organisationen består av cirka 40 medarbetare fördelade på kontoren i Stockholm och Malmö. På Stockholmskontoret arbetar närmare 30 personer och där råder en familjär och prestigelös kultur där alla arbetar som ett team.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist arbetar du i en professionell miljö som ställer höga krav på kvalitet och service. Du bemannar växeln, ansvarar för att ta emot kontorets besökare, posthantering samt för att hålla snyggt och prydligt på kontorets allmänna ytor. Vidare ansvarar du för administration kring inköp av kontorsmaterial, resebokningar och faktureringar. Du agerar även kontaktperson för såväl interna som externa parter och förmedlar vidare viktig information från och till medarbetare, kunder, leverantörer och hyresvärdar.


Kvalifikationer
• Minst 1 års erfarenhet av en servicerelaterad roll, meriterande om du har arbetat som receptionist och/eller på ett mindre företag tidigare
• Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift, meriterande med kunskaper i tyska
• Goda kunskaper i Officepaketet

För att trivas i rollen har du en känsla för service och motiveras av att hjälpa andra. Därtill är du en person som tar tag i saker och upprätthåller ett professionellt bemötande gentemot kollegor och besökare. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt till olika förekommande arbetsuppgifter på ett kontor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, administratör, administration, service, kundservice, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5119378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: