Receptionist/administratör till expansivt bolag
Proffice Sverige AB/Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB/Stockholm i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige OM PROFFICE
Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist/administratör för uppdrag hos en av våra kunder, som är verksam inom läkemedelsbranschen.
I rollen ingår olika ansvarsområden:
• Reception
Ta emot och skriva in besökare, se till att receptionen ger ett välkomnande intryck, se till att ge gäster ett proffsigt bemötande.
• Växel
Ta emot och förmedla telefonsamtal, ta emot meddelanden, ta fram telefonlistor.
• Kontorsservice
Post- och budhantering, ansvar för skrivare, beställa kontorsmaterial och visitkort, kontakt med fastighetsskötare, ansvar för kafeteria, arrangera luncher och möten, hjälpa till med kopiering/utskrifter, hantering av videoutrustning.
• Administration
Ansvar för telefoni- och bredbandsbeställning, hantera företagets infomail-inkorg, fakturahantering, registrering och arkivering, administration av passerkort, bokning av möten, uppdatering av rapporter.
Andra arbetsuppgifter kan också förekomma. Du kommer även att utbilda back up-personal till receptionen.
Uppdraget är på heltid och omgående. Det kommer att pågå löpande med fasta arbetstider 8-17 och placering i Solna. Under uppdragstiden kommer du att vara anställd hos Proffice och uthyrd till kunden.
Publiceringsdatum2011-05-28KvalifikationerFör att vara aktuell för denna tjänst har du minst ett par års erfarenhet av en liknande arbetsroll, innehållandes både reception och administration. Vi vill att du har vana av att arbeta i Lotus Notes eller Outlook. Du pratar och skriver både svenska och engelska. Officepaketet behärskar du mycket väl.
Som person är du serviceinriktad och initiativrik. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera och är en utpräglad administratör och organisatör. För att passa för tjänsten är du flexibel samt trivs i en föränderlig verksamhet.
Vidare är du van vid ett högt tempo, har en god förmåga av att hantera stressiga situationer och du levererar även bra service i dessa lägen.
Välkommen med din ansökan! Urvalsprocessen sker löpande.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-26
Registrera din ansökan på
www.proffice.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSofia Almerén Persson
FöretagProffice Sverige AB/Stockholm
AdressProffice Sverige AB/Stockholm
Box 70368
10724 Stockholm
KontorsadressMäster Samuelsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-787 17 00
Faxnummer: 08-55341815
Jobbnummer 947989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.