Receptionist - extrajobb

KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-05-27

Om tjänsten
Har du en annan huvudsaklig sysselsättning under de kommande åren så som studier eller liknande? Är du flexibel och kan arbeta extra vid behov? Vi ser gärna att du är villig att satsa minst två år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett extraarbete där du kan knyta kontakter ute hos våra kunder.

Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag mellan kl. 07.30-19.00. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka och vi ser därför att du är flexibel i ditt schema och kan finnas tillgänglig för arbete minst 2-3 dagar/veckan.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
Nu är det dags att förstärka vår konsultpool. Som konsult i vår pool kommer du stötta våra kunders receptioner i Göteborg och Mölndal när ordinarie personal är frånvarande. Till en början kommer du att bli upplärd i två av våra kunders receptioner i centrala Göteborg där du kommer att arbete som receptionist och växeltelefonist samt att stötta i den dagliga posthanteringen av fakturor. Därefter finns det möjlighet att bli upplärd på fler uppdrag.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.

Detta är ett arbete som passar dig som är mycket flexibel och endast har ett fåtal fasta föreläsningar i veckan eller som studerar på distans och kan lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.

I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna intiativ att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo.

Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal.

Kvalifikationer
Det viktiga i den här rollen är att du har en annan huvudsaklig syssla och kan vara tillgänglig för arbete minst 2-3 heldagar i veckan (ej helg) samt kunna finnas tillgänglig för arbete heltid under veckorna 25-32 och vid enstaka lov. Alla våra kunder tillämpar kontorsarbetstider och det är därför viktigt att du kan arbeta dagtid under veckorna.

Arbetet ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla och en förmåga att lösa uppgifter. Du är driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga.

Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av reception, telefoni samt servicearbete är det meriterande, men det är inte ett krav.

Övrig information
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Fast timlön enligt kollektivavtalet.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Intervjuer och urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du några frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Anna Holmefeldt på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-09
Ange följande referens när du ansöker: 3776
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Holmefeldt 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4810399

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: