Reception och uthyrning

Bärkehus AB / Butikssäljarjobb / Smedjebacken
2025-07-01


Visa alla butikssäljarjobb i Smedjebacken, Ludvika, Fagersta, Norberg, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bärkehus AB i Smedjebacken

Bärkehus AB är ett allmännyttigt bostadsbolag i Smedjebackens kommun som förvaltar lägenheter, lokaler och kommunens fastigheter och parkmarker. Bärkehus AB erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Bärkehus AB satsar på framtiden och utvecklar hela tiden verksamheten för att på bästa sätt kunna tillgodose våra kunders behov. Som anställd hos oss har du friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning och förmånligt semesteravtal från det att du fyller 40 år.
Vi erbjuder Dig ett omväxlande och socialt arbete
Som medarbetare hos oss är du en viktig länk mellan våra kunder, löpande drift, entreprenörer och administrativ personal inom Smedjebackens kommunkoncern. Du hanterar kontakten med boende och verksamheter, vilket bland annat innebär att det är du som ansvarar för mottagning och snabb hantering av inkomna ärenden. Arbetet är självständigt och du får stor frihet att på egen hand hantera de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.
Vem är Du?
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är nyfiken, positiv och lösnings-fokuserad. Du trivs med att bygga relationer, är flexibel och har lätt för att kommunicera med olika människor. Du är ansvarstagande, initiativrik och vågar ta egna beslut. Noggrannhet, servicekänsla och förmågan att hantera flera ärenden samtidigt är viktiga egenskaper hos dig. Du är en lagspelare med ett ödmjukt och öppet förhållningssätt, som motiveras av att hjälpa andra och utveckla verksamheten. Tjänsten kräver integritet och människokännedom liksom affärsmässighet och koncernperspektiv.
Uppdraget
Ansvara för receptionen och ta emot kunder. För närvarande bokade kundbesök respektive öppet i receptionen två timmar per dag, men det kan förändras.
Kundkontakt och administration - från kontraktsskrivning, lägenhetsvisning till uppsägning
Nyckeladministration (inflytt/avflytt/nyckelskåp)
Arbeta i fastighetssystemet Momentum.
Uthyrning av lägenheter, garage, parkeringsplatser, förråd och lokaler
Daglig kontakt per telefon och epost samt besök med hyresgäster, kunder, entreprenörer och verksamheter internt och inom kommunkoncernen
Intern service
Viss diarieföring
Stöd åt fastighetsskötare och entreprenörer
Övriga administrativa arbetsuppgifter

Publiceringsdatum
2025-07-01

Kvalifikationer
Minst gymnasial utbildning.
Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakter.
God vana av att arbeta i olika system. Hög digital mognad.
Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
Talar och skriver god svenska. Bekväm i att prata engelska med kunder
B-körkort
Meriterande
Erfarenhet av uthyrning, kundservice eller reception
Erfarenhet av fastighetssystemet Momentum,
Erfarenhet av affärssystemet Agresso/Unit4
Ekonomisk kompetens och/eller utbildning
Anställningen
100%
Tillsvidare. Provanställning tillämpas.
Dag- och flextid
Tillträde enligt överenskommelse

Frågor gällande tjänsten besvaras av Driftchef Robert Bäck, 0240-66 88 99
Frågor gällande rekryteringsprocessen besvaras av HR-ansvarig Veronica Lundberg, 0240-66 88 12
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 3 augusti 2025. Vi kommer börja arbeta aktivt med rekryteringen under augusti månad.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bärkehus AB (org.nr 556527-4023)
Gunnarsvägen 7 (visa karta)
777 34  SMEDJEBACKEN

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
9411087

Prenumerera på jobb från Bärkehus AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bärkehus AB: