Real Time Manager - Finsktalande
Releasy Customer Management AB / Backofficejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du vara den som tar företagets prestationer till nästa nivå genom att navigera i realtidens utmaningar och möjligheter? Då är det dags att omfamna rollen som Real Time Manager!
Vi söker nu en engagerad och analytisk Real Time Manager som vill vara med och bidra till det dagliga operativa arbetet inom verksamheten. Du kommer ha en betydande roll i att upprätthålla verksamhetens kapacitet genom att hantera servicenivåer i realtid och minimera påverkningar. Om du är driven och självgående individ med analytiska färdigheter och förmåga att fatta beslut under tidspress, är detta rätt roll för dig.
I rollen som Real Time Manager kommer du främst att jobba mot vårt nya förvärv Nesenta. Nesenta är vår finska verksamhet som är en ledande aktör i landet.
Tjänsten utgår från Linköping. Huvudsakligen på plats men hemarbete kan förekomma. Arbetstiderna är varierande, huvudsakligen dagtid.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
• Övervaka köer och prioritera uppgifter i realtid beroende på volym och servicenivåer
• Säkerställa efterlevnad av schema
• Optimera bemanningen efter behov och prognoser
• Analysera utfall och nyckeltal
• Föra diskussioner med Workforce Management (WFM) om schemaläggning i stort och vad som kan förbättras
Publiceringsdatum2023-10-05Profil• Flytande kunskaper i finska och svenska, både i tal och skrift
• Utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter
• Goda tekniska kunskaper
• Kunskap om KPI:er inom operativ verksamhet
• Erfarenhet av att arbeta i en snabbrörlig miljö och hantera utmaningar
• Erfarenhet av kundservice eller liknande arbete
Som person har du lätt att förutse problem och ta fram effektiva och genomförbara lösningar. Du har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt med en förmåga att planera och prioritera för att nå satta mål. Du anpassar och förhåller dig till nya förändringar och omständigheter för att möta organisationens olika utmaningar. Du är dessutom duktig på att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya förändrings- och utvecklingsinsatser. Vidare är du en god kommunikatör som förmedlar information tydligt och enkelt, både muntligt och skriftligt.
Vi erbjuder dig
En spännande roll i ett bolag under tillväxt och med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett kompetent team med stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdatum är 2023.10.22, observera dock att urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Anställningsstart enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten vänligen kontakta COO Gabriel Henriks
gabriel.henriks@releasy.seVi ser fram emot din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med ca 20 uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 8169020
Observera att sista ansökningsdag har passerat.