Quality Sales Coach till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Ospecificerad arbetsort
2018-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Quality Sales Coach till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå" (publicerad 2018-04-11) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Ospecificerad arbetsort

Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi söker nu dig som brinner för coaching och utveckling och vill anta en roll som Quality Coach med säljinriktning för Telenor i Umeå!
Arbetsbeskrivning

Webhelp Nordic utökar nu ledningen med en Quality Coach till vårt uppdrag inom telecom och media. Där arbetar vi med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Quality Coach med säljinriktning kommer du ansvara för att coacha, utbilda och stödja Agenter i deras individuella utveckling inom kundtjänst och sälj.
Du ansvarar även över att upprätthålla höga kvalitetskrav och utveckla projektet i helhet.

Rollen som Quality Coach sätter höga krav på dig, du analyserar och implementerar resultat, samt förbättrar Agentens dialog med kunden.
Du visar intresse och är positiv till att utveckla dina kollegor och förser dem med de absolut bästa verktygen för att de ska lyckas nå sina mål.
Du kommer rapportera till uppdragets Quality Manager.

Din Profil: Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A. Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga. Tidigare erfarenhet av kundbearbetning/försälljning. Du är utåtriktad. Du är entuasiastisk och driven. Du har ett coachande förhållningssätt och är bekväm med att ge konstruktiv kritik, och kan leverera budskap individuellt så att det passar just den kollega du coachar. Du är organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina mål.
Meriterande är: COPC kännedom
Erfarenhet av att coacha inom försäljning
Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande Vana vid Excel. Goda kunskaper i MS Office.
Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Webhelps Värdeord
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om jobbet

Ort
Umeå

Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag

Arbetstid / Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: alla dagar i veckan 08:00-20:00
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-03

Ersättning
100%
Enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennie Olsson jennie.olsson@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
4059244

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: