Quality Manager sökes till Medac
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Quality Manager sökes till Medac
Om Medac:
Medac är ett privatägt läkemedelsbolag som grundades 1970 i Hamburg, Tyskland. Medac är specialiserade på utveckling, tillverkning och marknadsföring av läkemedel, främst inom autoimmuna sjukdomar, onkologi, urologi och hematologi.
Cirka 1700 personer arbetar tillsammans för att göra Medac 's produkter tillgängliga i mer än 80 länder globalt. Den totala globala försäljningen uppgår till 500 MEUR. Medac Skandinavien ansvarar för all verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Island. Skandinaviska teamet består av 15 medarbetare. För mer information besök
www.medac.se (Skandinavien) eller
www.medac.de (Global).
Publiceringsdatum2018-10-12Dina arbetsuppgifterKvalitetssäkra alla arbetsprocesser på Medac 's skandinaviska filial
Uppdatera, skriva och säkerställa implementering av instruktioner och arbetssätt samt tillhörande dokumentation
Förbereda, genomföra och följa upp kvalitetsrelaterade audits från såväl huvudkontoret samt från olika myndigheter
Proaktivt föreslå och arbeta med förbättringar av metoder, arbetssätt, instruktioner och rutiner
Lokalt ansvarig för alla förfarande i samband med läkemedelssäkerhet och biverkningar, inklusive intern utbildning
Kontaktperson och koordinator inom Skandinavien gällande regulatoriska ärenden samt kontakt med olika typer av myndigheter
Hantera processen kring produktreklamationerInneha en koordinerande funktion vid eventuella myndighetskrav gällande indragningar av läkemedel
Utbildning och erfarenhetDu kommer helst från en reglerad bransch och har arbetat med kvalitetsprocesser eller regulatoriska processer, där processer med struktur och ordning är viktigt. Meriterande om du har medicinsk utbildning som receptarie, sjuksköterska eller apotekare. Meriterande om du har studerat ekonomi eller juridik
Dina personliga egenskaperSjälvgående och drivande
Initiativrik
Hög känsla för ordning och reda
Noggrann och har ett sinne för detaljer
Processorienterad
Hög språklig förmåga i det svenska språket i tal och skrift
Trygg i dig själv och kan stå till svars både externt och internt
Om Jurek:
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Du erbjuds:
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning. Uppdraget startar omgående med hänsyn till uppsägningstid och kommer att pågå fram till 31/3-2019, med mål om tillsvidareanställning därefter.
Låter det här intressant för dig? Skicka då gärna in din ansökan omgående via
www.jurek.se. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Karin Thorstensson på telefonnummer 073-980 69 27 alternativt e-postadress
karin.thorstensson@jurek.seIntervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag.
Observera att bakgrundkontroll/säkerhetsprövning kommer att genomföras.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Thorstensson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4399031
Observera att sista ansökningsdag har passerat.