Qliro söker finsktalande kundservicemedarbetare på deltid

Qliro Group / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qliro Group i Stockholm, Borås, Falkenberg, Malmö eller i hela Sverige

Qliro grundades 2014 och har nu som mål att bli en ledande aktör inom digitala finansiella tjänster I Norden. Vi har precis påbörjat vår resa genom att bygga en betaltjänst som på bara ett år har fått mer än en miljon unika användare. Vi ser stora möjligheter framöver - genom att bygga nya och innovativa finans/betaltjänster kan vi förenkla och förbättra vardagen för miljontals nordiska konsumenter. Allt vi gör kommer utgå från enkelhet, värde för konsumenten och en tro om att det går att göra finansiella tjänster till något spännande!

Nu söker vi finsktalande kundservicemedarbetare, både på heltid och deltid, med placering i Stockholm. Som Kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av Qliros växande kundserviceteam, och få chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda de bästa lösningarna.

Publiceringsdatum
2016-02-17

Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att vara i daglig kontakt med våra kunder, både över telefon och per mail. I samband med detta tillkommer administrativa uppgifter.

Utöver kundkontakten kommer du att vara "kundens röst" inom företaget. Vi vill att du hjälper oss att jobba ännu mer kundfokuserat genom att ta kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling.

Tjänsten innebär mycket självständigt arbete och det ingår även andra, för avdelningen förekommande, arbetsuppgifter. Du välkomnas in i ett glatt gäng med stort engagemang!

Vem är du?

Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar. För att lyckas och trivas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har en stor social kompetens, är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en positiv person och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. För att passa i rollen behöver du ha en god analytisk förmåga och datorvana.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är initiativrik, tålmodig, prestigelös och flexibel med en positiv och trygg attityd. Eftersom vi är en dynamisk organisation i ständig utveckling är det viktigt att du har lätt för att anpassa dig till förändringar samt trivs i en miljö med högt tempo och snabba vändningar.

Vi ser även gärna att du har en bakgrund inom ekonomi eller liknande erfarenhet från tidigare arbeten. Det är meriterande om du har jobbat inom konsumentkredit- eller finansbranschen. Du pratar flytande svenska och det är meriterande om du även talar andra nordiska språk.

Vi erbjuder dig

Ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv bransch med likasinnade kollegor och möjlighet till karriär inom en internationell e-handelsorganisation. Vi tillsätter både heltids -och deltidstjänster med placering i Stockholm.

Intresserad?

Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag via ansökningsknappen nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qliro Group

Adress
Qliro Group
Sveavägen 151
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2675628

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qliro Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qliro Group: