Projektkoordinator Sales Back Office

Hireq AB / Butikssäljarjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hireq AB i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige

Om MULTIVAC:

MULTIVAC AB i Lund har drygt 30 medarbetare och är ett av ca 70 dotterbolag till MULTIVAC GmbH med huvudkontor i bayerska Wolfertschwenden. MULTIVAC AB är ett försäljnings- och servicebolag som funnits på den svenska marknaden sedan 1988.

MULTIVAC är ett privatägt expansivt teknikföretag med lång erfarenhet inom förpackning av livsmedel, medicinska artiklar och industriprodukter. MULTIVAC är marknadsledande och driver den tekniska utvecklingen i branschen med konkurrenskraftiga maskiner och systemlösningar där användaren är i fokus, såväl med egna produkter samt agenturprodukter från ledande internationella tillverkare, mer information på www.multivac.se

Publiceringsdatum
2016-03-14

Dina arbetsuppgifter
Du ingår i ett team på tre personer som stödjer säljarna i deras arbete och är involverad i hela projektprocessen, från order till installation. Du hjälper till med teknisk support, tar fram offertunderlag och deltar i vissa kundbesök. På sikt kommer du att kunna ansvara för egna projektledningsuppdrag. Tjänsten innefattar en del resor inom landet, Norden och Europa.

MULTIVAC erbjuder en utvecklande tjänst där du arbetar med högkvalitativa produkter och tjänster i ett trevligt och kompetent gäng. Lönen är marknadsmässig med en rörlig del som du själv kan påverka. Givetvis får du gedigen och kontinuerlig utbildning för att utvecklas inom tjänsten. Du rapporterar till försäljningschef och ingår i försäljningsavdelningen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill ha ett brett arbetsområde och som trivs med en roll där du har många bollar i luften och självständigt kan driva dina projekt i mål. Du har teknisk bakgrund, gärna inom automation eller styr- och reglerteknik. I grunden har du en teknisk utbildning eller ett genuint tekniskt intresse och har erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter.

Du har erfarenhet av SAP eller motsvarande affärssystem liksom av att arbeta i CRM-system. Vidare är du en van administratör och har goda kunskaper i Officepaketet.Du har lätt att formulera dig på såväl svenska som engelska som är koncernspråk. Erfarenhet av projektledning och CAD är meriterande.

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Du tycker om att arbeta självständigt men ser lagarbete som en självklarhet. Du har ett strukturerat arbetssätt och då du har mycket kontakter i tjänsten, både internt och externt, är det viktigt att du trivs i en utåtriktad och serviceinriktad roll. I ditt arbetssätt är du engagerad och drivande och har kunden i fokus.

Denna rekryteringsprocess:

I denna rekrytering samarbetar vi med HIREQ. För ytterligare information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Välkommen med din ansökan!

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johan Sahlin 0411-55 55 52

Företag
HIREQ AB

Adress
HIREQ AB
Svartgränd 1
27143 Ystad

Kontorsadress
Svartgränd 1 27143 Ystad

Jobbnummer
2722380

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hireq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hireq AB: