Projektkoordinator / Projektassistent till SIS
Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-02-27Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på minst 6 månader med god möjlighet till förlängning.
Om företagetSIS är en ideell förening som är en del av ISO och CEN, ett nätverk av experter som arbetar för att skapa internationella standarder. Hos SIS kan aktörer ta initiativ till standardisering som främjar Sveriges konkurrenskraft och ger smart och hållbar samhällsutveckling. SIS samverkar med alla delar av det svenska samhället, som till exempel industri, akademi, offentlig sektor och frivilligorganisationer. SIS projektleder det svenska arbetet med att ta fram standarder. SIS erbjuder också utbildningar, tjänster och produkter som hjälper sina kunder att utveckla sina verksamheter och skapa samhällsnytta med hjälp av standarder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som projektkoordinator har du en viktig del i företagets olika standardiseringsprojekt. Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att under projektets alla faser tillsammans med projektledaren säkerställa en välfungerande standardiseringsprocess. Du ansvarar för administration och kommunikation i projekten.
Rollen är varierad kopplat till arbetsuppgifter och tempo beroende på projektet. Då du i rollen arbetar med internationella kontaktytor behöver du vara bekväm med att prata engelska.
Ett urval av arbetsuppgifter i arbetet:
• Planering och koordinering
• Dokumenthantering
• Registrering av information
• Sammanfattningar av dokument
• Kommunikation mot deltagare
• Deltagande samt anteckna under möten
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Slutförd gymnasieutbildning
• Mins ett års arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av koordinering alternativt projektarbete
• Goda kunskaper i Officepaketet och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
För att trivas i rollen är du noggrann, strukturerad och gillar administration. Du är bekväm med att initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet. Vidare tror vi att du är kommunikativ och har förmågan att bygga goda relationer då arbetet innebär många kontakter. Som person är du den som alltid ställer upp och stöttar andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7488469
Observera att sista ansökningsdag har passerat.