Projektadministratör till internationellt bolag i Uppsala!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad och strukturerad person med erfarenhet av att arbeta i dokumenthanteringssystem? Då har vi uppdraget för dig som projektadministratör hos ett internationellt läkemedelsföretag i Uppsala.

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som projektadministrator kommer du att avlasta kollegor med arbetsuppgifter såsom arkivering och beställning av material. Du kommer att arbeta med dokumenthantering, artikelregistrering, korrekturläsning, kassationsbegäran och utfasningsdokumentation.  Arbetstiderna är 08.00 - 17.00 måndag till fredag.

Vem trivs här?
Vi söker dig som är en serviceinriktad person med driv att föra projekt framåt. Som person är du strukturerad, självgående och har initiativförmåga.

Vidare är dina datorkunskaper mycket goda och har du dessutom arbetat i affärssystem som M3 och dokumenthanteringssystem såsom D2 är detta tjänsten för dig. Tidigare erfarenhet av InDesign eller Illustrator är meriterande.

En stor del av kommunikationen i tjänsten är på engelska och därför behöver du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska så väl i tal som skrift.

Vad erbjuder vi?
Ett heltidsuppdrag på 6 månader med chans till förlängning hos vår kund i dynamisk och internationell miljö.Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-12-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magdalena Krysiak Magdalena.Krysiak@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2565352

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: