Programkunnig adminassistent - projektstöd
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Stockholm
Vill du arbeta i ett uppdrag där du fungerar som administrativt stöd till olika projekt i en statlig organisation? Har du erfarenhet av Space Manager, Pythagoras och Agresso? Är du en ordningsam och noggrann person som har lätt för att samarbeta? Kanske är det här tjänsten för dig.
Publiceringsdatum2015-03-05BeskrivningPerido söker en administrativ assistent som vill jobba som projektstöd hos vår kund, en statlig organisation med fokus på hälsa och sjukvård. Tjänsten är placerad i deras lokaler strax norr om centrala Stockholm.
I det här utvecklande uppdraget kommer du att att stödja vår kunds projekt i frågor som rör dokumentation, koordinering samt administration. Projektets uppdrag har ett tydligt fokus på lokaler och de utmaningar som hör till i samband med exempelvis flytt. Som administrativt stöd kommer du bland annat att hjälpa till med:
• Ekonomisk projektuppföljning och att uppdatera organisationsplaner
• Göra uppdateringar och ta ut sammanställningar i Pythagoras
• Sätta sig in i aktuella tider/tidplaner
• Boka möten
• Arkivering och diarieföring
• Föra minnesanteckningar och skicka kallelser
• Diverse kontorsarbete - all möjlig administration
• Kommunikation med olika företrädare
Det här är med andra ord en variationsrik och utmanande roll som passar dig som har lätt för att samarbeta och som gillar att jobba med service och administration. Du har inga problem att växla tempo och att i perioder jobba under tidspress. Avslutningsvis tror vi du är en prestigelös, ordningsam och noggrann person som självständigt kan lösa administrativa utmaningar när detta krävs. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Erfarenhet av att ha jobbat med lokaler och lokalprojekt
• Goda kunskaper i Officepaketet; exempelvis kunna göra och förstå sammanställningar i Excel, skriva minnesanteckningar mm.
• Erfarenhet av Agresso
• Erfarenhet av fastighetsystemet Space Manager, Pythagoras
• Kunskaper om diarieföring
• Svenska - mycket goda kunskaper i tal och skrift
• Grundläggande kunskaper i engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillträde i början av april. Uppdragstid 12 månader med chans till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11571DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb11571DB
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 11571DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2191676
Observera att sista ansökningsdag har passerat.