Proffice söker nu supporthandläggare!
Proffice Partner Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Trollhättan,
Halmstad eller i
hela Sverige Organisations-/företagsbeskrivning
Proffice konsulter är specialister. Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Proffice konsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions
Ort: Göteborg
Till vår uthyrningsverksamhet söker Proffice nu 10-tal supporthandläggare till en stor Telecom verksamhet beläget i Göteborg.
Om arbetet
Man arbetar med en mycket hög servicenivå och din uppgift kommer vara att besvara inkommande kundsamtal via telefon och överträffa kundens förväntningar genom ett bemötande utöver det vanliga. Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med att ta emot, registrera och bearbeta kundsamtal. Du ger råd och god service vid hantering av olika ärenden inom uppdraget för Customer Operation Support, analysera och lösa såväl enkla och komplicerade kundproblem enligt beskrivna supportramar samt ge kundsupport. Dokumentera debiteringsdata i de fall kund beställer servicenivå eller arbetsinsatser som är över dem som ingår i gällande serviceavtal samt, i förekommande fall, hantera första linjens reklamationer. Självständigt ta ansvar för den egna rollens uppgifter och prioteringar samt den egna utvecklingen. Arbeta med merförsäljning på inkommande samtal med utpekade säljmål på individ. Individuell återkoppling i samråd med närmsta chef tillämpas kontinuerligt. Uppdraget utförs i kontorslandskap.
Publiceringsdatum2012-04-05Kvalifikationer• Allmän gymnasiekompetens
• God datavana
• Utmärkt svenska och engelska i tal och skrift
Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad
• Säljande
• Tävlingsinriktad
• Stresstålig
• Kommunikativ
Vem är du?
• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service och lätt för att passa tider och följa instruktioner
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du trivs i ett högt tempo och har en stark teamkänsla
• Du gillar att sträva efter uppsatta mål och ger dig inte förrän du uppnått dem
• Stort intresse för telecom
Arbetstider
Vår kund har öppet årets alla dagar, vilket innebär både helg- och kvällsarbete. Fast timlön plus OB- ersättning. Uppdraget startar 23 april t.o.m. 31 augusti, följt av 4-5 veckors betalda utbildningsdagar, samt med stor chans till förlängning och fast anställning. Urval och tillsättning sker löpande, därför ser vi gärna att du söker tjänsten redan idag! Välkommen med din ansökan!
www.proffice.com Vid frågor vänligen kontakta Samira Moosapoor 0733-57 00 77.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-04
Ange följande referens när du ansöker: 200297529
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSamira Moosapoor, 0733-57 00 77,
samira.moosapoor@proffice.comFöretagProffice Partner Solutions AB
AdressProffice Partner Solutions AB
Jobbnummer 1207324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.