Proffice söker kundservicemedarbetare!
Proffice Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Organisations-/företagsbeskrivning
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions
Ort: Göteborg
Proffice söker nu kundservicemedarbetare till ett uppdrag!
Vi söker nu till en av våra kunder en kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos vår kund måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper för detta uppdrag, du ska vara engagerad, och ha ett driv och stor social kompetens. Du tycker om problemlösning samt har en god datavana.
Tjänstebeskrivning
Du kommer att ge kundsupport till företagets privatkunder med alla sortens ärenden, allt från teknik, ekonomi, kundtjänst till säljärenden.
Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal och ge god service och support vid hantering av olika ärenden dvs. lösa kundens problem enligt beskrivna supportramar. Det ställs höga krav på medarbetaren med att ha en bred kompetens och kunna besvara alla frågor kunden har.
Publiceringsdatum2012-05-04KvalifikationerDu som söker har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Har du andra övriga språkkunskaper är det en merit. Du har mycket goda datakunskaper och har lätt för att lära och hantera många olika tekniska program. Du är serviceminded och har tidigare erfarenhet av kundkontakt och gärna har telefonvana.
Dina nyckelord är serviceinriktad , stresstålig, positiv, säljande, ansvarstagande, lyhörd, engagerad, lösningsorienterad och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Som person är du en positiv och ansvarstagande person som har en stor känsla för service, du är självständig, noggrann och stresstålig och duktig på problemlösning samt har en god kundförståelse. Du ska ha en vilja att kontakta människor och tycka att det är roligt! Du är även en lagspelare som trivs att jobba i team och har ett eget driv att lära dig nya saker och hjälpa andra. Du har god förmåga i att informera och lära ut på ett lättförståligt sätt samt att under pågående samtal arbeta med stödsystem, och du trivs i ett högt tempo!
Uppdraget är på minst 2 år med en 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är 40 timmar i veckan. Vår kund har öppet vardagar 8.00 -20.00 och helger 10.00-18.00. Uppdraget startar 4 juni och vi tillämpar löpande urval och intervjuer, därför ser vi gärna ser att du söker tjänsten redan idag! Ansök genom att registrera ditt CV och ett personligt brev på vår hemsida:
www.proffice.se Vid frågor vänligen kontakta Samira Moosapoor 0733-57 00 77.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-04
Ange följande referens när du ansöker: 200311652
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSamira Moosapoor, 0733-570077,
samira.moosapoor@proffice.comFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 1234221
Observera att sista ansökningsdag har passerat.