Produktsystem administratör - visstidsanställning

Alfa Laval Tumba / Administratörsjobb / Botkyrka
2012-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Produktsystem administratör - visstidsanställning" (publicerad 2013-12-17) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alfa Laval Tumba i Botkyrka, Södertälje, Stockholm, Borås, Lund eller i hela Sverige

Ett jobb på Alfa Laval har egentligen alla ingredienser du kan önska dig. Vi finns i lite mer än 100 länder. Det innebär världens möjligheter för dig som är intresserad att arbeta internationellt. Vår affärsidé är att hjälpa våra kunder att optimera prestanda i sina processer. Om och om igen.
Det betyder att du får jobba nära verkligheten, träffa många människor och hela tiden vara med om att lösa intressanta problem. Vi arbetar i teknikens framkant. Det är en utmaning för dig som är lagd åt det innovativa hållet. Att uppfinna och förnya är en drivkraft för oss.
Vi har högt i tak. Har du en vilja att förändra och förbättra saker och ting finns det utrymme att påverka. Det är därför vi vill ha dig som nyanställd. Vi ger dig svängrum. Hos oss finns inga utstakade och färdiga karriärvägar. Det är i första hand ditt kunnande och dina ambitioner som styr din utveckling.
Läs mer om företaget och lediga tjänster på www.alfalaval.com/career.

inom Product Management HSS

Alfa Laval utvecklar produkter och driver strategiska produktfrågor genom ett antal produkt och business centra. Business Center för separatorer i Tumba har ansvar för forskning, produktutveckling, provning, projektledning, produktvård och produktchefsskap. Vårt främsta ansvar är att genom våra aktiviteter öka lönsamheten för separatoraffären.

Product Management ansvarar för flera produktsystem, bland annat vårt säljsystem IQ Wizard. Vi söker nu en person för visstidsanställning under 6 månader.

Publiceringsdatum
2012-10-02

Dina arbetsuppgifter
•  Underhålla, administrera och förvalta data I IQ Wizard
•  Koordinering med Market Unit och Engineering & Supply

Kvalifikationer
•  Mycket god datorvana avseende officepaket och databashantering
•  Kommunikativ
•  Mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
•  Det är en fördel om du har kunskap om Alfa Lavals produkter

Personlig profil:
Vi söker efter en öppen och kommunikativ person som noggrant och strukturerat kan ta sig an sina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen måste du vara självgående och kunna ta egna initiativ.

Praktikaliteter:
Du kommer att ha din arbetsplats i Tumba, ca 7 minuters promenadavstånd från pendeltåget. Vi ser helst att du kan börja omgående.
För mer information, kontakta:
Birgitta Giesen, Teamleader Product Systems, tfn. +46 70 850 54 63, e-mail: birgitta.giesen@alfalaval.com
Erika Lindqvist, Chef Product Management, e-mail: erika.lindqvist@alfalaval.com
Karin Elm, HR Business Partner, +46 70 847 70 35

För facklig information kontaktar du:
Bengt Hanell, Unionen, 08-530 656 58
Eva Alvin, Sveriges Ingenjörer, 08-5306 56 58

Välkommen att söka tjänsten senast 17 oktober 2012 via länken nedan.

Arbetstider och omfattning
Visstid, 6 mån

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Elm, +46 708477035

Företag
Alfa Laval Tumba

Adress
Alfa Laval Tumba
Hans Stahles väg 7
14780 Tumba

Jobbnummer
1355386

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alfa Laval Tumba

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alfa Laval Tumba: