Processansvarig till bank
Jobquest Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Processansvarig - Bank
Till vår kund söker vi en Processansvarig som kommer att arbeta med Change Management.
Jobbeskrivning:
Rollen avser att delta i ett projekt benämnt Business Change & Readiness inom ramen för ett större program på banken.
I rollens ansvar ligger t ex:
• Ta fram to-be scenarion och processflöden tillsammans med affärsströmmarna
• Identifiera olika process-steg som behöver hanteras via förändringsarbetet för lyckad implementering
• Samverka med kravarbetet gällande roller och behörigheter
• Samverka med kravarbetet, test och ansvarig inom Business Change & Readiness för utbildning
• Samverka med verksamhetspersoner och förvaltningsmottagare projektet för strukturer av överlämning utav processer, roller och behörigheter.
Kompetenskrav:
• God förståelse för Business Change Management
• God erfarenhet och kunskap inom process-arkitektur
• God förmåga att hålla process och scenario workshopar
• God förmåga att kunna planera och koordinera samt följa upp
• Analytisk förmåga
• Arbetat med roller och behörigheter
• Arbetat med bankprocesser tidigare är ett krav
• Erfarenhet av Sparx
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i Visio
• Behärska Engelska obehindrat muntligt och skriftligt
• Utåtriktad, drivande och positivt till sin personlighet med förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt
• Gärna erfarenhet av att arbeta i mångkulturell miljö, och förståelse för vilken ökad komplexitet det kan leda till
• Mycket bra förmåga att kommunicera på svenska och engelska i skrift och i tal
Ansökan:
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund vilket innebär att du kommer att vara anställd av JobQuest och arbeta hos kunden. Uppdraget börjar i början av augusti och pågår i ca 1,5 år, men det finns goda chanser till förlängning för rätt person.
Om JobQuest
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-06-27ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarjut Adalberth
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3576380
Observera att sista ansökningsdag har passerat.