Problemlösande, driven administratör

Performiq AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Performiq AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Företagspresentation

Företagspresentation

Vår kund är ett modernt energibolag i tillväxt. Företaget förenklar kundernas vardag och tar stor hänsyn till miljön. Företaget är beläget i centrala Stockholm.

Tjänstebeskrivning

Är du en driven person som gillar att sprida glädje på jobbet, arbeta i ett team och trivs med att arbeta med administrativa arbetsuppgifter? Då är det här jobbet för dig!

Vi söker en effektiv person med mycket framåtanda som alltid gör sitt bästa, tycker om att lösa problem och att sätta sig in i olika system. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hantera orderadministration, identifiera/lösa avvikelser i systemet, stötta teamleader med planeringsarbete vid olika frågor, samt att se till att ärenden i systemet registreras/hanteras korrekt. Vidare kommer du arbeta med varierande arebtsuppgifter och rollen kan även omfatta viss kundservice över telefon/e-post.

Krav på person

Som person är du
• Lösningsfokuserad och idérik
• En social lagspelare som gillar att peppa kollegor och sprida positiv energi
• Ansvarstagande, prestigelös, initiativtagande och noggrann i ditt arbetssätt
• Bra på att prioritera, ha ett helhetsperspektiv och hålla många bollar i luften
• Duktig på självständigt arbete och ser positivt på utvecklingsmöjligheter internt

Krav för tjänsten
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna orderadministration
• God datorvana med stor erfarenhet av arbete i olika system
• God tekniskt förståelse och bra kommunikationsförmåga
• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller elbranschen är meriterande
• Flytande i svenska och engelska både tal och skrift

Start: omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Plats: Stockholm
Lön: enligt överenskommelse

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos vårt kundföretag de första sex månaderna. Efter sex månader är tanken att överrekrytering skall ske. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan idag då intervjuer hålls löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-04-25

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1857
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erica Owen erica.owen@performiq.se

Företag
PerformIQ AB

Adress
PerformIQ AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2805020

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Performiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Performiq AB: