Polen: Översättare och kundserviceagent
Jollyroom AB / Språkvetarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla språkvetarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 900 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 33 000 kvm stora lager, med över 30 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.
På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 200 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden står vi nu redo att expandera till nya länder. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Jollyroom expanderar och söker drivna medarbetare till nytt expansionsteam!
Jollyroom är i dagsläget verksamt i Norden, vi skall inom kort expandera i Europa till flertalet länder. Du kommer att vara en del av uppstarten av vår polska nätbutik och ingår i ett prestigelöst och flexibelt team som arbetar nära varandra och hjälps åt med alla uppgifter. I takt med att verksamheten växer blir arbetsuppgifterna mer uppdelade, därmed finns det möjlighet att specialisera sig inom exempelvis översättning, kundservice, returhantering eller marknadsföring på sikt. För rätt kandidat kommer vi att erbjuda utbildning inom specifika kompetensområden.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter i tjänsten är att översätta produkttexter och marknadsföringsmaterial från svenska till polska. Svara på frågor från våra polska kunder per telefon och e-post och säkerställa att våra polska kunder får bra service före och efter köp. Bevaka polska konkurrenter, genomföra sortiment- och prisjämförelser, ta kontakt med bloggare och andra samarbetspartners i Polen samt hantera våra sociala medier; facebook, instagram etc.
Din profil:
- Flytande kunskaper i polska, i både skrift och tal
• Meriterande med goda kunskaper i svenska och engelska
- Mycket goda skriv- och språkkunskaper
- Snabb på tangenterna och lätt för att lära dig nya system och program
- Strukturerad, detaljorienterad och har ett intresse för att skriva
- God kommunikationsförmåga och positiv inställning till förändring och utveckling
Vi som arbetar på Jollyroom är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.
Vi erbjuder:
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Friskvårdsbidrag
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och kontakt:
• Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Hisings Kärra i Göteborg
- Arbetstider: Vardagar kl. 8-17
- Kontakt: Personalchef Terese Fernbring via
terese.fernbring@jollyroom.seSom ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-09-28ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJollyroom AB
AdressJollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Göteborg
KontorsadressTagenevägen 58
Jobbnummer 3723464
Observera att sista ansökningsdag har passerat.