Planerare till internationell koncern!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du van vid administration och trivs bra i en roll med mycket kontakter både internt och externt? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig i Slagsta!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Planerare hos vår kund kommer ditt arbete i huvudsak innebära att planera och stödja serviceteknikernas arbete. Du kommer bl.a. att:

• Planlägga servicekontrakt (avtalsorder) och verkstadsarbete ut mot servicetekniker samt organisera akutservice
• Registrera serviceorder och arbetssedlar
• Beställa reservdelar och annat material och säkerställa leverans mot servicebesöken
• Stänga ordrar och fakturera utfört servicearbete samt kontera externa fakturor
• Arkivera serviceorder, serviceprotokoll och externa fakturor

Det ingår även i ditt arbete att initiera förbättringspotential vad gäller serviceadministration och då främst vad gäller stängning och/eller fakturering av servicejobb.

Vem trivs här?
Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du snabbt att sätta dig in i rollen. Vidare ser vi att du är flytande i Engelska, har god datorvana (främst Excel) och att du lär dig nya datorsystem lätt. Du behöver även ha en god teknisk förståelse och gärna vissa kunskaper om industriverktyg.

För att trivas i rollen bör du vara en flexibel person med hög stresstålighet. Du besitter förmågan att prioritera ditt arbete och genom det kunna hålla många bollar i luften. Vidare uppträder du alltid kundorienterat och du arbetar bra tillsammans med andra. Stämmer ovanstående in på dig kan du vara rätt person för tjänsten!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå tills vidare. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-01-09

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlström 08-59898130

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2122471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: