Personlig Assistent
2015 NannyCare AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2015 NannyCare AB i Nacka,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige NannyCare söker en personlig assistent som kan arbete med ett hushåll och företagarfamilj i Stockholmsområdet.
Planera, boka och uppdatera familjekalendern
Som personlig assistent hjälper du till att ta fram hushållets långsiktiga planering. Sociala aktiviteter som event, besök, mottagningar och middagar planeras in parallellt med vardagliga bestyr som veterinärbesök, skjutsningar till och från skola, pianolektioner och sportaktiviteter. Som ansvarig för planeringen säkerställer du att hushållets kalender disponeras på ett lämpligt och effektivt sätt som möjliggör en balans mellan arbete, sociala engagemang och fritid.
Schemaläggning
Ett viktigt ansvarsområde är även att ansvara för planeringen och schemaläggningen av hushållets övriga anställda och säkerställer att bemanningen motsvarar dygnets olika aktiviteter och familjens varierande åtaganden.
Hushålsförvaltning
Som personlig assistent är du den som upphandlar och har den direkta kontakten med varierande leverantörer så som hantverkare, bud, fotograf, städfirma, tvätteri, personlig tränare, taxi etc. Du är heller inte främmande för att själv ge skjuts, gå hundpromenader, åka ärenden, göra inköpslistor, skriva och skicka inbjudningar och tackkort.
Budget och löpande bokföring
Med det övergripande ansvaret för planeringen och varje månads olika aktiviteter har du också hand om hushållsbudgeten. I det ansvarsområdet ingår att upprätta en budget och löpande bokföra de löpande utgifterna samt upprätta en rapport som ger en samlad bild över de löpande kostnaderna. Du sammanställer även familjens reseräkning för utlägg gjorda i tjänst som redovisas gentemot ett företag.
Kvalifikationer
Goda kommunikativa egenskaper i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Språket i hushållet är främst engelska men du behöver kunna ta till dig av samhällets informationsflöde, vilka former och regler som gäller i olika situationer och hur det kan påverka familjens olika engagemang.
Du behöver kunna ha en öppen och lyhörd dialog med uppdragsgivaren, tillvarata de behov som finns och snabbt möta dessa med förslag på lösningar som organiseras med hushållets övriga personal och leverantörer.
God ledarskapsförmåga är mycket önskvärt då du schemalägger övriga anställda, och konsoliderar hushållets övergripande planering.
Vi söker dig som är ansvarsfull, organiserad, kommunikativ, tycker om att arbeta i team, har goda ledaregenskaper och hög administrativ förmåga. Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller är mycket meriterande.
Publiceringsdatum2022-04-11ErsättningMonthly Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag2015 NannyCare AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2015 NannyCare AB (org.nr 559214-9883)
Kontakt Rekruterare
Diana Cardenas
diana.cardenas@nannycare.se +46705882117 Jobbnummer 6531627
Observera att sista ansökningsdag har passerat.