Personaladministratör med fokus på löner
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seOffice & HR i Stockholm söker nu en Personaladministratör med fokus på löner till uthyrningsuppdrag hos en av sina intressanta kunder!
Publiceringsdatum2009-04-02Dina arbetsuppgifterDu ska ansvara för och utveckla lönefrågor inom företaget och kommer att vara kontaktperson mellan ditt företag och dess underleverantör som tar hand om löneadministrationen.
Den person som vi söker:
• Har gått PAO- programmet
• Ska ha några års erfarenhet inom brett HR- administration/arbete.
• Erfarenhet av lönehantering
• Goda kunskaper i arbetsrätt
• Vara självgående och snabbt kunna sätta dig in i nya processer
Du är en person som brinner för personalfrågor och att skapa goda relationer. Du har sinne för administration och struktur. Andra egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att vara lyhörd, positiv och flexibel. Du ser möjligheter och bidrar till ett gott arbetsklimat.
Vem söker vi?
Du är ansvarsfull och är van vid att arbeta under eget ansvar.
Som person är du är driven, energisk och initiativtagande. Du trivs med att arbeta självständigt.
För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen
Länken till annonsen är följande:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=661784
Vid frågor kontakta Cilla Orban på tel.08-598 981 54
Välkommen att ansöka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-05-02
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 428653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.