Partners in Stories söker ekonomistudent för deltidsjobb!

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Azanzera söker nu för Partners in Stories räkning dig som studerar ekonomi på högskola/universitet och är hungrig på att få arbetslivserfarenhet inom ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du kommer arbeta 1-2 gånger i veckan under minst ett år framåt med start omgående. Du kommer arbeta som konsult via Avanzera och arbeta hos vår kund med placering på Södermalm, Stockholm.

Om Partners in Stories:

Partners in Stories har funnits i tre år och representerar i nuläget ca 35 författare. Vår kärnverksamhet är att som litterär agentur sälja våra författares rättigheter vidare till utländska förlag och till film/tv/scen. Läs mer: http://partnersinstories.se/

Publiceringsdatum
2016-10-24

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent / administratör kommer du att arbeta med:

• Skicka ut fakturor till utländska förlag
• Skicka ut underlag till författare
• Kontrollering av betalda fakturor, påminna om inbetalning
• Registrera inkommen royalty

Bakgrund
Vi tror att du som söker studerar ekonomi på högskola/universitet och är sugen på att bygga vidare din erfarenhet inom ekonomi och administration. Du har minst ett år kvar av studier och har möjlighet att arbeta 1-2 dagar per vecka med möjlighet till flexibilitet. Du är glad och positiv till din person. Du arbetar noggrant, strukturerat och effektivt med en god och lättsam attityd. Vidare är du prestigelös, ödmjuk och tålmodig inför varierande men också mer komplicerade arbetsuppgifter. Det är viktigt att du behärskar engelska men det är även meriterande om du kan lite tyska. Om du tidigare har arbetat med någon form av royalty är det en klar fördel men absolut inte ett krav.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se .

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 819
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Kalzén 0700-90 54 91 anna.kalzen@avanzera.se

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3122930

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: