Ordermottagare till internationellt företag i Upplands Väsby!

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Gillar du att ge service och samtidigt arbeta administrativt? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Om du vill ha daglig kontakt med kunder och tycker om att arbeta i datasystem kommer du att trivas i rollen som Ordermottagare. Som ordermottagare hos vår kund kommer du att ingå i deras kundtjänstteam och dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att ansvara för och hantera ordrar som kommer in från företagets kunder. I dina arbetsuppgifter ingår det även att hantera restordrar, bevaka och följa upp leveranser, debet och kredit vid returer och reklamationer m.m. Du kommer även att samla information kring kunderna genom interna och externa kontakter samt genom att analysera deras beställningsmönster. 

Vem trivs här?
Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du snabbt att sätta dig in i rollen. Vidare ser vi du har god datorvana och du lär dig nya datasystem lätt, då kunden arbetar i SAP är det meriterande om du har erfarenhet av det. Är du duktig på att hålla många bollar i luften, arbetar snabbt och effektivt samt räds inte att fråga om du inte förstår kommer du att passa hos vår kund. Är du dessutom driven, glad och positiv har du alla förutsättningar för att lyckas i rollen!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående och väntas pågå fram till årsskiftet men med stora chanser till förlängning. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-09-10

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlström

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1992957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: