Orderhanterare
Unik Resurs I Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Ronneby
2019-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhanterare" (publicerad 2021-07-13) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ronneby,
Karlskrona,
Karlshamn,
Tingsryd,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Ronneby,
Karlskrona,
Karlshamn,
Tingsryd,
Torsås eller i
hela Sverige Företagspresentation
Till en av våra kunder i Ronneby söker vi nu en orderhanterare inom Kundtjänst. Uppdraget är ett 3 månaders konsultuppdrag på heltid. Som konsult får du en anställning hos Unik Resurs AB.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som orderhanterare kommer Du att arbeta med orderavvecklingsprocessen, vilket innebär att ta emot order från säljbolag och kund (intern och extern), registrera dessa, skapa tillverkningsorder och ordererkännande mot kund.
I dina arbetsuppgifter ingår det att:
• Ta emot order via EDI, mail och fax.
• Klargöra kundens krav på produkt, leveransvillkor, dokumentation och betalningsvillkor.
• Kontrollera att nödvändig information har angivits på ordern.
• Uppföljning av kundorder
Publiceringsdatum2019-01-11ProfilKravprofil
Vi söker en orderhanterare med erfarenhet av kundkontakter, registrera kundorder och skicka ordererkännande till kund.
Vi söker dig som gillar att arbeta i grupp men klarar även av att arbeta självständigt. Du är kund- och serviceinriktad, öppen och kommunikativ har lätt att formulera dig i skrift och tal (svenska och engelska) och som person är du strukturerar och noggrann.
Ansök redan idag!:
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.
Ansvarig rekryterare är Charlotta Sjöström och nås på 0707-751726 eller på
charlotta.sjostrom@unikresurs.se Väl mött!
Unik Resurs:
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Varaktighet, arbetstid
3 månader inhyrning orderhanterare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotta Sjöström 0730-423122
FöretagUnik Resurs i Sverige AB
AdressUnik Resurs i Sverige AB
Skyttegatan 2
58230 Linköping
KontorsadressSkyttegatan 2 58230 Linköping
Jobbnummer 4551245
Observera att sista ansökningsdag har passerat.