Orderhanterare
MultiMind Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind Bemanning söker för kunds räkning en orderhanterare till ett framgångsrikt internationellt företag som säljer affärssystem. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på kontoret i norra Stockholm.
Denna roll innebär brett administrativt arbete med allt kring orderhantering och i nära kontakt med VD. Du kommer att arbeta med manuell ordermottagning, statusuppföljning och sköta all tillhörande administration kring dessa.
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och god administrativ förmåga. Du självgående, snabblärd och van att arbeta i högt tempo. Du är stresstålig och kan arbeta effektivt med många bollar i luften. God vana av jobba i datamiljö och Officepaketet. Tidigare erfarenhet av CRM system som Siebel eller liknande och manuellt ansvar för uppföljning av olika orderstatus är en förutsättning då uppdraget är initialt bara på två månader till att börja med. Koncernspråket är engelska och därmed är det viktigt att du behärskar det utan problem.
Vi ser fram emot din ansökan snarast då vi löpande intervjuar kandidater.
Publiceringsdatum2011-01-28Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIsa Nuutinen, +46 8 21 67 36
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Gamla Brogatan 27
11120 Stockholm
Jobbnummer 835278
Observera att sista ansökningsdag har passerat.