Orderadministratör till ett framgångsrikt internationellt företa
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Uppdraget:
MultiMind söker för kunds räkning en orderadministratör till ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen som har verksamhet över hela världen.
Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag på 12 månader, start omgående samt med goda chanser till förlängning.
Publiceringsdatum2016-01-04Om företagetKunden är en ledande aktör inom elektronikbranchen, en perfekt arbetsplats för dig som gillar dagens teknikutveckling.
De sitter i moderna lokaler i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterRollen är mycket bred, arbetet omväxlande, högt tempo och kräver att man gillar förändringar. Du har ansvaret för hela orderflödet vilket innebär att man registrerar order, jaga KAM/Säljare när order saknas, ringer kunder (B2B) för att få information som saknas, skickar ut rapporter till KAM och svarar på interna och externa mejl angående orderflödet. Du deltar kundmöten och Supply Chain möten tillsammans med säljorganisationen och stödjer KAM med allting som har med order att göra. Koordinerar buffervolym, följer upp kreditblockade kunder och agerar som intern kontaktperson med företagets internationella filialer. Du supportar också logistikavdelningen med leveransinformation.
Utbildning, språk och personliga egenskaper:
Vi söker dig som har universitetsutbildning inom ekonomi, logistik eller IT/affärssystemutveckling och vill göra karriär i ett stort internationellt företag. Du är driven, lösningsorienterad, framåt och positiv. Du har lätt för system, har du arbetat med SAP så är det en fördel. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, kan du finska eller danska så är det en fördel.
Låter rollen intressant?
Då urvalsarbetet sker kontinuerligt rekommenderar vi dig att skicka din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Som anställd hos MultiMind får du:
Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg. En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning. Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag. Delta på roliga fester och events.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 12 månader
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Hägnemark +46 8 21 67 18
Marjut Adalberth +46 8 21 67 46
FöretagMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2600719
Observera att sista ansökningsdag har passerat.