Orderadministratör till Berendsen i Göteborg

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetat med administration eller service och är redo för en ny utmaning? Trivs du i en roll där du självständigt ansvarar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du har ett samarbete med dina kollegor? Då är tjänsten som Orderadministratör till Berendsen något för dig!

Publiceringsdatum
2017-11-10

Om tjänsten
Berendsen levererar komplett hyr- och tvättservice av textilier till alla olika typer av verksamheter. De erbjuder allt från arbetskläder till kockkläder, torkdukar, entrémattor etc. De är verksamma i flera länder i Europa och är cirka 1300 anställda i Sverige. Du kommer att arbeta på deras kontor i Göteborg, nära Stigs Center, och kommer tillsammans med dina kollegor sitta i ett öppet kontorslandskap. Det arbetar 40 personer på kontoret idag och du kommer att ha ett nära samarbeta med dina kollegor som arbetar i kundtjänsten, men även orderadministratörer i andra länder. Din roll som orderadministratör innebär att kvalitetssäkra orderprocessen och din primära arbetsuppgift är att registrera order. På sikt kan det finnas möjlighet till utökat ansvarområde där du även kommer kunna arbeta med leveransbevakning, reklamationshantering samt säkerställa orderprocessen.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundkontakt och administration. Du känner dig bekväm i en PC-miljö och har gärna erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP eller Movex. En stor del av kommunikationen sker på engelska, så det är viktigt att du behärskar det engelska språket i tal och skrift. Det är meriterande om du behärskar ett tredje språk. Som person är du driven, social, har lätt för att sätta dig in i nya system samt prestigelös.

Viktigt för tjänsten än:

* tidigare arbetat i MS Office
* fullständig gymnasieutbildning
* behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget kommer till att börja med pågå i tre månader och därefter kan det finnas möjlighet till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3796438

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: