Orderadministratör
Perfect Search In Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perfect Search In Sweden AB i Växjö,
Ljungby,
Värnamo,
Jönköping,
Halmstad eller i
hela Sverige Vår uppdragsgivare är ett företag som säljer verktyg. Företaget bedriver agenturverksamhet för ett antal välkända verktygsmärken. Vår uppdragsgivare är en av de fem störta på den svenska marknaden och omsätter cirka 200 MSEK. Företaget har kontor på ett antal olika orter och är nu inne i en expansiv fas där vi söker en orderadministratör till företagets kontor i Växjö.
Ta emot och behandla kundförfrågningar
Offertgivning
Orderregistrering
Orderbevakning
Kommunikation med leverantörer
Inköpsbeställningar
Kundkontakter
Rapportera leveransavikelser
Support till säljare
Rätt kandidat har en gymnasiekompetens, gärna med teknisk inriktning. Vi tror att du tidigare har erfarenhet av liknande befattningar. Tidigare erfarenhet av branscher som säljer maskiner och verktyg är ett plus. Goda kunskaper i engelska och tyska.
Som person är du en duktig kommunikatör och administratör. Vidare har du god social kompetens samt drivkraft
Tycker du att det låter intressant skickar du din ansökan till
merit@perfectsearch.seHar du frågor ringer du till rekryteringskonsult Merit Larsson på telefon 08-663 71 64.
Publiceringsdatum2014-11-28Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
merit@perfectsearch.seKontaktMerit Larsson, Rekryteringskonsult 08-663 71 64 (Direkt nr)
merit@perfectsearch.seFöretagPERFECT SEARCH IN SWEDEN AB
AdressPERFECT SEARCH IN SWEDEN AB
Storgatan 36 1 tr
11455 STOCKHOLM
KontorsadressStorgatan 36 1 TR
STOCKHOLM
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6637164
Jobbnummer 2084115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.